Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1133 ggr
siberlina
0

LUCIA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

godmorgon  på er allihopa.  ha en  härlig  lucia. och ät  mycket  lussebullar,

Leffe
0

God morgon och trevlig Lucia. Inga lussekatter för mig - gillar dem inte föredrar vanliga katterGlad

siberlina
0

jo  riktiga katter   är mycket  bättre

karins
0

Godmorgon och mysig Lucia!  Mina Lussekatter hoppar på mig i sängen och knådar täcket…

Puma77
0

Trevlig lucia på er. Ska snart sticka till jobbet här. Där är det tårta idag istället men ingen till mig :( Mig skickar dem iväg till ett annat ställe där tårtan inte finns.

Så är det att vara vikarie, hunsas hit o dit.

//Pia

Alexej
0

Glad Lucia! Karin, vilken härlig bild!!! Med rosett rund svansen. Jag fick koka min kafé själv.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ankah
0

Glad Lucia allihopa!

Lucia heter förstås St. Lucy på engelska, alltså samma som min Ulla hette innan hon flyttade hit. Trots detta kom det inte någon kattprocession med pepparkakor i morse…bara pisk och hopp och "vakna nu! Kom igen!" …men det var lika trevligt det…  =)

zenita
0

Min lucia kunde inte börja bättre. Blev mormor i morse!!!

solweig
0

blev väckt av telefon ca 7.45.HAR BLIVIT GAMMELMORMOR:pratade med therese för en stund sen, hon var trött men glad att det är över.

Mary-kate
0

God morgon blev väckt av en grinig mamma som inte gillade någonting. Nu sitter hon och läser tidningen. Båda katterna ligger och sover igen efter frukost som dom inte gillade. Får köpa ny mat istället. Skall köpa special lussebullar till Sarah och pepparkakor till mamma. Själv skall jag rymma.

emjon
0

Glad Lucia allihop och STORT GRATTIS till Therese, Zenita och Solweig vilken bra början på dagen.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

anebit
0

Trevlig Lucia dag!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

[Mariaxx]
0

Önskar er och alla katter en trevlig Lucia…

Erika91
0

Trevlig Lucia på er alla hittekattsfolk :D
OCh siberlina - jag har redan ätit en stooor en :)

Sidentass
0

Trevlig Lucia allihopa!

Vi började med att gå upp i morse för att se på tv..det var ett så fint o stämingsfullt framträdande drack kaffe, käkade lussekatter o pepparkakor..ikväll blir det lucia konsert sen åker vi hem till den varma glöggen:-)

Damen här som krönts till Lucia heter Josefin, och vår äldsta dam med sina 14 år:-)

Pelusa
0

Puss på Josefinnosen… wow vilken liten sötnos!

Ha nu en glad och trevlig luciadag önskar Pelusa och katterna

Sidentass
0

#15 Josefin stäcker på morrisarna av stolthet..o hälsar tillbaks till kollegorna på kajkanten;-)

JosephineF
0

Oj, gratulerar till Thereses bebis! Får man fråga vad det blidde för en sort? =)

karins
0

Ett stort Grattis till den nyblivna Mamman Therese och hennes bebis! :-)

Hawknestgrove
0

Då får vi gratta Solweig! Hurra! Och trevlig Lucia till er allihopa!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

solweig
0

#17. det blev en liten tjej. hon ska heta vendela. 3.200 gr o 48 lång.

Brokenfether
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig Lucia på er allihop.Skrattande

Wiizy
0

Trevlig lucia..

Var Lucia firande i skolan, tack för att 6orna inte behöver stå å sjunga. :-) Började halv 9, men var där vid 07.40 så kollade jag med mina kompisar på högstadiet's lucia, väääääldigt bra. :)  Hahaha, sedan när det var vår tid. så var de samma personer igen. (Och min kompis ringde mitt i allt å telen var på ! *s*)

Sidentass
0

..om ni kommer förbi Linköping vid den här tiden på året  så vill jag varmt rekomdera er att gå på Musikskolans Luciakonsert! Sonen och jag är nyss hemkomna, och vi har fått en helt fantastisk upplevelse..så otroligt vacker sång o musik…o otroligt stämningsfullt med alla ljus, o ljusspel..   Vi har fått ett minne för livet!!  

Många lusse-hälsningar.. 

Sidentass