Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 1096 ggr
Jenna-Gun
0

Luciamorgon

Jag önskar er en fin Luciadag.

Vår kisse Lucy får äran att vara vår Lucia i år.

Miija
0

Tack!

Såg himla gott ut med kaffe och lussekatter…i olika former…Kyss

Jenya
0

Tack! Hoppas du får en fin lucia dag du med ^^

Vilken fin bild :) hälsa Lucy att hon är en väldigt vacker lucia :)

essut
0

Åh vilken fin Lucia du har. Verkligen avundsjuk..Ha en underbar Lucia hela dan…

emjon
0

Tack detsamma.

Lilla Lucy får gärna komma hit och lussa för oss. Vilken söt Lucia.Glad

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Jenna-Gun
0

Oj så mallig Lucy blir.

Men hon hälsar att det är för kallt (-19*) ute för någon resa. Hon vill stanna vid elementet i dag.

Jenna

Pelusa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha en fin och mysig lucia-dag du oxå önskar Butte med familj,
Den svarta hittis- och vildispojken som blev vald till årets lucia på Svenska Katters Sida i årCool

/Pelusa

Sidentass
0

Här kommer en tomtenisse som  bjuder er alla på lussekatter.Linus vägrade bära lussekronan.."sånt är bara tjejfjant sa han" Flört.Vi har haft trevlig lussemorgon här framför tv:n..det var ett helt fantastiskt framträndande..och ikväll bär det av till lusse-konsert sen blir det hem o dricka glögg..:-)

Sidentass
0

#6 Åhhh…om han bara visse hur vacker han är! Gratulerar till Luciaetiteln:-))

maggan47
0

Grattis till Buttes nya uppdrag jama i Luciamorgon med hjälp av alla tärnor och tomtar med mera, och vilka vackra lucior ni andra har kram Maggan47 

Chrizzan
0

Grattis min lilla Putte, det var jag som fångade in honom och hans sjuka mamma. Jag kommer ihåg att han blev så rädd när fällan slog igen bakom honom, han ville ju bara äta lite och sen grät han så mycket när han blev fast och mamman var kvar därute. Sen gick mamman in i en annan bur och båda bodde i tre månader instängda tillsammans med mig i mitt sovrum. 

Nu är Putte Evas ögonsten. Han är 6 år nu och så klok och kelig och så vacker. Han är helsvart, inte ett vitt hårstrå någonstans.

Det är så roligt att han blev vald till Lucia på en sajt där det är mest raskatter och uppfödare. Förra året blev katthemskatten FiaLotta vald till Lucia där - och i år blev det Putte! Det är helt otroligt :))

Jag önskar er alla en trevlig och mysig luciadag.

Hälsningar från Chrizzan, FiaLotta och Jimbo