Vi har
-21* idag.
Sitter och kurar.
Det är inte roligt alls.
Fast solen skiner,alltid nått.
Kissarna surar ännu mer.
Hur är det hos er
Jenna

Jag har inte den blekaste hur kallt det är, men ryser när jag tittar ut :P Men inte så kallt att det är snö : ( Vilket är ganska så sorgligt. För jag vill ju ha massa snö.
Men det är lite frost på backen :P SÅ de är nog nån minus iallafall :P Vilket med andra ord betyder att man måste sätta på sig vantar oh mössa nu när man ska ut , annars fryser man nog ihjäl .

Här har vi ingen snö :( Vi har en 4 plusgrader och mulen. blä! Här nere blir det aldrig snö till jul, sorgligt men sant. Men idag ska det bakas pepparkakor iaf!
BRR! säger jag bara! Här är det -10, o det räcker och blir över..
Jag drömde jag var utomlands i natt!
Hos mig är det bara -6.. Konstigt att det kan skilja så på oss tessan_.. Sitter du på tornet på Norra och mäter? *fniss*
Hade jag inga kissar så skulle jag dra utomlands

Vi har + 4 och mulet. Skulle inte ha något emot att flytta till värmen några månader!!
Minus 4 och mulet här med. BLir nog snö… Min snälle gubbe la på mina vinterdäck i förrgår. Tur var väl det.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
här skiner solen och det är väl kyligt, runt +-0 grader….. men ingen snö här heller!
ojdå, då kanske jag inte ska klaga då, jag höll på att trilla av stolen när det var -10* här i morse…
#6 Ja oj det var knepigt. Var tvungen att gå o kolla igen, och nu står det på -12,4 !!
Hihi,nej jag sitter inte på norra berget! Men lite på höjden bor jag
ju, mitt emot djurkliniken faktiskt! Var i Sundsvall bor du? 
tessan_: Bor i Sundsbruk. Nu är här -10.. Då lär du ha -15 då *skratt*
Haha ja nästan, -13,8 närmare bestämt!
Tur man ska neröver landet imorgon, dehär är alldeles på tok för kallt för min del!
Haft ett par plusgrader idag. Tendens till snö imorse men det var inte mycket. Lite flygande småsaker i luften bara.
//Pia

Å lyllos er som har minusgrader! Det är ju jul och jag VILL ha snö och kyla!! Här ligger vi på plusgrader :/ Och det är snart jul?? :/ Ingen julstämmning alls.
Nä #15 visst e de skitväder här omkring. Grått och trist och regn mellan varven. Är glad om man ser solen någon gång. Tror inte det är så stor skillnad på vädret de få milen ner till dig.
//Pia
#15 hehe, vänta du, tills du börjar köra bil. Då är du glad för varje snöfri dag!

#16 Vart bor du då? :)
#17 Haha det är inte långt tills att jag börjar övningsköra ;) Men nu kör jag traktor och det har jag gjort i snön en gång, men dte gick la bra, men halt vart det ;D

3-4 minus… Inte så kallt egentligen, men jag borde haft vett och klä på mig innan ridturen. *brr*
JA, det är inte kul…. men då hade du kanske kedjor på traktorn?
#17 räcker gott o väl med cykel
Har inte själv körkort utan är beroende helt av cykel till och från jobbet. Imorgon får jag cykla 5 km till jobbet ca kl halv sex på morgonen. Så visst är jag överlycklig att inte snön har fallit just nu. Tack o lov jobbar jag inte på det området mer än några få gånger om året.
Samtidigt så vill jag ha massor med snö. Massor massor så man kan dra på sig skidorna och sticka ut i backarna.
//Pia

#20 Haha ingen aning :P Jag bara kör ;) Nee men jag kollar bara daglig tillsyn och ser till att det stämmer oich sedan rullar jag iväg. haa, det är skolans traktor :P

Just nu har vi -23.5*
burr nu är det inte kul.
Det är för lite snö som
skydd, så man är rädd att
vattnet fryser
Jenna
Oj1 Då får du nog ha lite vatten rinnande i natt!
Ja det blir nog det.
:(
Men jisses, det är mer snö i Sundsvall än i Luleå!? Och Bispgården verkar då ha kallast i Sverige just nu.. Burr Jenna_Gun!
Minus 21 - då är det kallt! Här i Mellerud har vi ganska gråkallt väder med en temperatur runt noll. Ingen snö bara lite frost på marken.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"