Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 355 ggr
yavannaKementari
0

Saknar min syster!

Nu har min syster flyttat till ett eget hem, och jag saknar henne jättemycket Sad Jag gosar extra mycket med stödmatte o husse, och så gosar jag jättemycket med min låtsaspappa Maxi. Jag älskar honom jättemycket Wub

Det tråkigaste med att syrran har flyttat är att de två vuxna tråkmånsarna här inte alltid vill leka med mig! Rolling Eyes Fast jag är ganska bra på att underhålla mig själv:

jag kan laga mat

frosta av frysen

se oerhört söt ut i hopp om godis

tvätta mig

och fånga fjärilar!

Nu hoppas jag att jag snart får ett alldles eget hem, precis som syrran, hos någon snäll människa och snäll katt. För stödmatte har lovat att jag ska få minst en alldles egen kattkompis när jag flyttar! Hi5

Alexej
0

Underbar läsning och jättefina bilder! Och en katt som fixar hushållet kan väl ingen motstå!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Wiizy
0

Håller med #1!

JosephineF
0

Underbara bilder! =) Du är så fyndig när du skriver om katterna =)

yavannaKementari
0

#1&2 Rhodry hälsar att hans favorit hushållsyssla är att ta hand om alla köttbitar som blir över. O diska skålar som det varit fil i

#3 tack! Skrattande

vanessa
0

Underbart med texterna och bilderna, misstänker att någon snart knackar på dörren och säger att de har ett perfekt hem till dig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

emjon
0

Åh vilket litet gosetroll och så duktig dessutom vem kan motstå en sådan hemhjälp!

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

SallyB
0

Vilken SötPropp!

Maria
0

Vilken liten sötnos…

Hoppas hon får en kompis i framtiden…

/Maria

Emmsa
0

Halleduttan en sån raring *ler*

Vi håller tummar å tassar för att hon ska få ett kanonhem =)

Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

yavannaKementari
0

Insåg att det varken står namn eller kön i texten :) Det är en hankissemiss vid namn Rhodry.

Tack för alla snälla ord!

Alexej
0

Oj, en manlig hemhjälp. Skulle nog inte säga nej till….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Söt som sockerKyss

Jenna-Gun
0

Jag gillar inte hushållsarbete så det skulle varit bra med dej som hemhjölp.

Men det är lite för långt hit upp .

Goskisse.

Jenna

Hawknestgrove
0

Så söta bilder på en så söt kisse!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

bra att  hon har  herren maxi  som  håller   sina  tassar  på ett  beskyddande  tag på henne,

Sidentass
0

Men åhh..vilka underbara bilder…du får så gärna komma hit o frosta av våran frys o fixa lite käk här också! Ser att du är en riktigt huslig misse!!Flört

Lena
0

Vilken härlig bildserie du frestar oss med här! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ciiviic
0

Aww vad mys : )

*tänk om Svea också kunde*

yavannaKementari
0

Tack för alla fina kommentarer :) Ska se till att mysherren får ett riktigt bra hem nu. Har lagt ut annons på blocket, men inget napp där. Får ta och uppdatera den helt enkelt.

Wiizy
0

#19 - Du får skriva "Han gillar o diska!" :D  HAHA! XD

yavannaKementari
0

#20 Jag får nog göra det!Räcka ut tungan

Faxlin
0

Han är ju underbar. Och det är klart att ingen kan motstå en kille som diskar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Haha, har tack och lov diskmaskin…..

Jenna-Gun
0

Jag har oxå diskmaskin.

Mina kissar är så lata.

Hawknestgrove
0

Förut hette diskmaskinen Gunilla. MEn Det jobbiga är, att även om vi har en liten maskin, så fyller vi inte den på en dag. Således måste jag skölja av alltsamans innan jag sätter in det.

yavannaKementari
0

åååh, jag skulle kunna döda för en diskmaskin! Men så är det när man bor i studentlägenhet :/ Tur att jag har söta katter iaf!