Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 542 ggr
solweig
0

god morgon

vaknade tidigt, av att murre o lasse skulle ha mat. i dag ska jag ev. följa med äldsta barnbarnet o titta på hans nya lägenhet. vi satt o prata i går hur han skulle möblera. jag komm med massa förslag. men han ville möblera själv. jag är väl en sån person som gärna vill bestämma.

Mary-kate
0

God morgon här är allt lugnt för tillfället. Mamma sover och Sarah har inte gått upp ännu. Katterna har fått nya plädar att ligga på av Essut. Skorpan la sig på den rosa på en gång så Snufflan fick ta den röda. Men den ville hon inte ha. Så nu bråkar dom om den rosa. Nu får dom turas om att ha den. Men skorpan retar Snufflan, hon ligger på den hela tiden. Skall nog ner till banken och fixa bankgiro till Sarah. Sedan skall jag ta det lugnt och sova middag. Har fått tillbaka lunginflammationen och har dåligt immunförsvar igen.

essut
0

Godmorgon, har nyss vaknat, slapp ge katterna mat för det hade husse redan gjort.

Ska bara vara inne idag till det är dax att åka till Stockholm ikväll, ska på en China krog med jobbet istället för julbord. Jag slapp jobba natt idag och det är skönt.

Solveig, så Micke har fått en lägenhet vad kul…Sarah flyttar ju hit till Kungsör.

Nina, krya på dig och ta det lugnt så gott det går. Mina 2 plädar har ingen velat ha …Nä leksakerna är bättre.

Wiizy
0

God morron. :-)

Idag är jag hemma från skolan *s* å tja, ska inte göra nått spc idag.

zenita
0

idag ska dom andra katterna få hjälpa mig att städa av lite här hemma. imorron kommer ju kattungarna o jag lovar att goliat ser påttsur ut.

Ciiviic
0

Gooodermorgon : )

Idag, så ska jag jobba : ) Woohooo  ! *inte*

Sen hem och leka : Här vare skinka.

Med katterna : )

martdat
0

Godmorgon! vaknade nyss, skönt med sovmorgon, dottern var duktig och klev upp själv, nu har jag morgon myz med kaffe och två kissar vid datorn, har drömt om min ena kisse Kersin hela natten så om hon drömde samma e hon nog trött, hehe

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Faxlin
0

Ja god morgon eller god middag kanske :-)

Hoppas eran dag blir lugn. Själv har jag suttit och jagat läkare per telefon och sedan suttit här vid iFokus. Det är fasligt vad många iFokus sidor det finns som är intressanta. Lyckats skriva ihop en artikel till Svensk natur, nu ska det bara hittas foton till den också. Hoppas kunna göra en artikel till under dagen eller åtminstone forska lite till en till. Sedan om det blir på svensk natur eller om jag ska ta mitt ansvar på någon av de andra sajterna får framtiden utvisa :-)

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

essut
0

Bild på Pontus nya pläd.

syns att han gillar rosa oxå..