Skrivlust?
Nu vet inte jag om det någon tipsat er m denna underbara iFokus sajt, men jag satsar på att ni inte har det.
Måste bara tipsa er till > Skrivlust.Ifokus, en väääääldigt bra sida! För er som vill läsa dikter/poesi eller skriva själva. kanske diskutera någon tidning? ;-)

det skulle passa mig bra,jag tycker om att skriva ,fast stavningen blir det lite si å så med
Jajamen, Wiizy, självklart kikar jag ofta in på Skrivlust (gillar namnet skarpt förresten).
Jag läser det mesta du skriver och tycker du är en stjärna.
Kommer nog att minnas så väl var jag läste dina alster första gången.. senare, när du kommer att låta höra av dig i mycket större sammanhang framöver.
/Pelusa

#1 - äh, jag rättar dig isåfall ;) (jag är moderator) så välkommen in. :D
#2 - Tack, men det är inte min sajt. ;) Kan hälsa Emma det! ;D
*rodnar* det där var lite för mycket Pelusa, men tusen tack! Värmer verkligen! :D
#1 Om du skriver i Word så
har du rättstavning där att ta till.
Det är jättebra att använd den.
Jenna

håller med jenna, det funkar också perfekt!

ingen som lockas av att komma dit? :(
Det verkar vara en mysig sajt. Skulle gärna hålla till där om bara tiden var lite snällare mot mig. Min tid räcker inte till! Hur gör ni andra för att hinna med allt nu vill göra?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det gör vi inte

Hmmm….jag struntar i sådant som jag borde göra för att ha tid att göra det jag vill göra…så jag har nästan alltid lite dåligt samvete, men det glömmer jag så lätt. =) Det ska bli fantastiskt skönt när jag är färdig med min utbildning och kan börja jobba istället!

Jag har varit där inne och kikat några gånger :-)

#7 - Gör jag inte, men jag är typ bara inne på Skrivlust & Hittekatter. Det tar 2 timmar om dagen? ;-) Och det har jag absolut tid med, sedan är jag inte inne varje dag . (just nu har jag dock varit det då jag vart "sjuk")
Suck… hinner inte med jag heller! Men jag lovar, jag ska titta in, vad tiden lider!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hinna med? Vad är det?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Underliga ord. Ungfär lika konstiga ord som SOL…. Vad är det? kommer ihåg något som visade sig lite i somras, men har glömt hur den ser ut……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#14 - påminner om min sommar, åkte upp te värmland, dom hade fint väder. vi hade regn o ville te sol, då pissregnar det i 2 veckor. Så äre vackert väder i Göteborg.
Sen åkte vi hem till Göteborg, då var det fint väder i Värmland å dåligt i Göteborg, attans…
haha , ni får försöka :D