Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 984 ggr
Wiizy
0

Dagens Ros!

Dagens ros, eller årets ros kanske? iallafall.. en ros funkar frästen inte, vad sägs om tusen?

Ja, jag vill ge ALLA på Hittekatter.ifokus, flera tusen rosor, ni är värda det. Dels för att ni verkligen kämpar för hittekatter + att ni lyckas få denna sidan så bra, och höja hittekatternas status. :)

Tack, ni har gett mig bra kunskaper jag alltid kommer ha i minnet! :)

Så, tusen rosor till er alla! och en super lång (*fniss*) kram såklart!! Det är ni verkligen värda (och tack för stöttandet med att jag sätter skolan först! ;))

Dagens ros räcker inte, och inte "ros" heller, årets rosor kanske låter bättre ^^

Simson
0

Vem inte bättre än du att få dagens rosbukett…

Till dig Wiizy!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
0

Du är oxå värd rosor.

Kram och lycka till med skolan.

Jenna

Wiizy
0

Tack Jenna_Gun och Simson! ;-)

#1 ps, du kan alltid kalla mig Wizy, istället för med 2 i. det är ju igentligen Wizy jg kallar mig. ^^,

Simson
0

Heja Wizy!! >^.^<

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Tack Wizy!

Måste säger att det är ganska kul att du är med i gänget, så dagens ros går tillbaka till dig! Trots att du är så ung är du intresserad och kan säkert hjälpa mycket genom att prata med kompisar osv. Det fanns ungdomar här som skrev tex om hemlösa katter i skolan och nånting fastnar alltid hos någon.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ciiviic
0

Du är ju bara för snäll du : )

Du förtjänar massa du med ska du veta.

karins
0

Kram och blomma till dig oxå Wizy!

Wiizy
0

Tack allihopa, blir rörd. <3  Nu har jag absolut fått en trevlig dag! igår fick jag 2 rosetter med marsvinen & ett erbjudande om ett till marsvin, och nu är tomtarna å jyulpyntet uppe, Och så er på hittekatter, kan inte bli gladare! :D

#5 Tack alexandra ! Generad  hittekatterna står mig varmt om hjärtat dagen jag blir äldre(skratt) kommer jag absolut flytta till hus å ha massa jour katter! ;)<

Usch, nu är jag så rörd att tårarna faktiskt började rinna, tack, ni är underbara här inne, annat kan man inte säga! <3

Wiizy
0

*puttar upp min egen tråd!*

Hawknestgrove
0

Hehe. Wiizy, var det du som skulle var a tyst ett tag? Du är ju superaktiv! Ja, ros till dig, för du är så aktiv, men se till att skolan går först. Du har ju jullov om ett litet tag, eller hur?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Wiizy
0

#10 - *fnissar högt* Ja men jag var ju sjuk, oh jag slapp ju att påbörja nggra arbeten, och jag har gjort hela SO "uppsatsen" (kan väl mer kalla det arbete.. haha.) som var superjobbigt men det funkade väl hoppas jag.  la ner timmar på det. :O)  det var prov, men INGEN i klassen klarade det bra, så vi fick sitta oh göra om det . (å jag var efter med hela arbetet, så jag fick snällt börja i fredags och ta hem över helgen..)
jadå, jag har "bara" 2 läxor nu, och dom är klara ^^, tihi ;D så skolan går före, men snart kommer jag bli Mindre aktiv, verkligen. För nu harj ag en hel del att ta hem och plugga + dom vanliga läxorna.. :P
jag var ju knappt inne i går, åkte vid 7 tiden på morronen och var hemma vid 3 på eftermiddagen, då ar det ju MKT julpyntning med mamma och sedan massa "grattis till marsvinen" (eftersom jag kom 5a med BÅDA!!!)

Men nu tyvärr Gunilla, får du nöja dig utan mig (å alla andra) tills skolan tillåter, den ser sträng ut nu *skratt* (och ÄNTLIGEN kanske mobbningen dör..) haha. och nu blir jag tyst. tror inte jag hinner in igen förren på onsdag - torsdag .. :O) tors blir de nog, dom förbannade onsdagarna är så j*vla låna i skolan! XD
Japp, eller , nej. den 20 december har jag jullov, fast det är ju "Bara" 14 dagar kvar (skoldagar alltså) så jag står ut ;)

Ha det gött allihopa, med katter inräknade *ler* hörs antagligne på torsdag, om jag inte lyckas klämma in en stund innan dess! (vlket jag verkligen hoppas!)

Detta blev långt *s*

Hawknestgrove
0

Gulle dig1 Här kör jag datorstängt på lördagar och på fredagar så far jag runt i Strömstad som en skållad råtta, så då hinner jag oftast inte gå in…Sen liknar vårt hem vissa dagar ett vandrarhem, den ena "gubben" avlöser den andra, har vi svängdörrar?Så då måste man ju vara social, gubevars…..

Wiizy
0

Haha.. vad gör du i Strömstad, Gunilla?

Hawknestgrove
0

Jaaa, Wiizy, jag bor i den kommunen. Men jag bor i Näsinge, dvs nordost om Strömstad. Så alla ärenden, från att handla ett frimärke till att gå på "Apoteket med gröna skylten" får samsas på en dag. Normalt så brukar det bli 9-10 olika ställen som jag skall avverka.