Katter
Finns inget härligare djur är just katter. De som inte fått äran att äga en katt går miste om något undebart! Det vill jag lova! Katten är äger helt enkelt! 
Ville bara skrika ut det! 

Jag hänger på med megafonen i högsta hugg o säger som min son gör när det är något han gillar: "Katter äääääger"!

Håller med till fullo! :D

Ja det finns verkligen inget bättre djur. Jag har haft allt från fiskar marsvin och hamstrar till fåglar och kaniner, men katter är något alldeles extra. Älskar deras utseende och personlighet! Mitt liv är mycket roligare och bättre med mina katter. Skulle inte byta ut dom mot något! 
Jag brukar säga så här, ett hem utan djur är inget riktigt hem. :)
Matte älskar sin Fjant, Scarlett, Biff och Sigge. 
Gullungar!
Nu kan jag bara ge dig rätt, fast hundägare tänker kanske annorlunda…
Men vi kattägare vet vad vi har! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag måste hålla med! Katter är det bästa djur som finns!! :D

#4 Precis :)
#5 Helt rätt! :)
jag är uppvuxen med katt. när jag flyttade hemifrån så har jag haft katt. det är därför som min äldsta dotter alltid haft katter.( zenitha).
jag har haft katter i 25 år o det är det härligaste djuret.

#7, #8 Jag har också haft katter sen barnsben. Har så fina minnen. :)
Tänk om fler kunde inse hur underbara djur katter faktiskt är. :)

katter är bäst och smartast, en katt kan man inte lura …dom är underbara

håller med er alla.. katter e underbara.. har bara haft katt i ca 3 år men det har varit 3 underbara år med mina älsklingar.. gillar att de e självständiga men ändå så gosiga o mysiga…De älskar en alltid varje dag varje minut…

Jag går tvärsemot alla och måste säga att DJUR äger. Älkar katter, så missförstå mig rätt. Men ärligt talat inget djur är så underhållande som en iller :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-o jag vill tillägga här i tråden att hundar också är helt underbara djur..dom besitter inte den mystik som katten har..men jag hade hund som barn, underbara varelser dom också:-)

#10, #11 Håller med er till fullo! :)

Jaa, katter är underbara. finns inget skönare än att mysa med en katt!
Men står fast vid att häst å marsvin också är underbara.. ;)
Djur är underbara och sedan beror det nog mycket på vilka möjligheter man har vilket djur man skaffar. Som barn älskade jag hundar över allt annat. Jag fick inte ha något eget djur så jag rastade andras hundar. När jag började vara kattvakt upptäckte jag vilket underbart djur det är.
Vi har nu haft katter under 40 år och jag kan inte tänka mig ett hem utan dessa underbara ljuvliga vänner. Sedan 6 år har vi också hundar som också är underbara och gör att matte måste ut i alla väder och det är väldigt bra.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Gud skapade katten, så att människan fick en chans att klappa en tiger……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#17 Rätt Gunilla! Jag har huset fullt med tigrar. :)

#17 Den var bra! :)