Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 382 ggr
Ankah
0

What the..?

Kan detta funka verkligen? …eller är det ett skämt..?

http://www.tradera.com/Litter_Kwitter-auktion-53175786

Alexej
0

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Nej, bluff är det inte. Men frågan är om det inte är ett övertramp på djurens integritet.. Snart börjar väl folk med blöjor på katterna också.. Det här är nog en uppfinning som det är lite "upp till bevis" för mig på..

Ankah
0

Det är en av mina mardrömmar att komma in i badrummet och se att en katt har åkt ner i toan. Får panik varje gång någon kompis glömmer att lägga ner toalocket!

Jenna-Gun
0

Samma här. Det stora trätoämnet här är toalocket.

Sidentass
0

Kanske kan funka..men när jag först läste annonsen så slog mej tanken om att -"var ska katten skrapa?" Deras naturliga instinkt är ju att gräva ner lr gömma efter sig..?

karins
0

#5 Precis min tanke…

maggan47
0

skrapa tänkte jag också på, och hoppa upp utan att bada i toan, är nästa problemGladMaggan47

Hawknestgrove
0

Såg et också. HAde ju varit toppen, men vem skall spola? Om man inte är hemma och tre katter har gjort korv. Då luktar det nog Fi Donc i badrummet….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

storAnnette
0

Men man måste förstås lära dom att spola också!Jag hade provat om vi hade haft en extra toa,det blir så bökigt annars.