Julklappstips?
Jag har ett stort problem… undrar om ni med barn och själklart ni andra med har några tips.. Min bror har fyllt 18 år och han e sååå svår att köpa julklappar till. Min ekonomi är just nu i botten så en bil har ja inte råd med :) men har ni något tips.. han behöver inte kläder. För han har allt!
Har han något särskilt intresse? Något inom det isf…Men håller med om att det är svårt. Jag tycker det är svårast att köpa julklappar till killar och män. Det finns större utbud till tjejer och kvinnor.

En billig present är om du gör ett snyggt collage.Samla fina och roliga foton,kanske andra bilder på sånt han tycker om och gör en tavla av alltihop!
Eller måla en tavla,gör ett presentkort där du bjuder på "en dag på stan med umgänge,lunch och fika" eller nånting liknande.
Biobiljetter?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

…gillar han tv? En säsong Simpsons kanske…eller någon annan serie på dvd? (Det är vad jag brukar köpa till min pappa. Inte Simpsons kanske, men gamla (tråkiga) svenska tv-serier som han av någon anledning älskar…)

Ankah: Det är det som kallas nostalgi… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
En sak skulle jukunna vara någonting till en bil. typ som nu har du fyllt 18 och en bil är innom sikte. han kanske inte kan använde den just nu på direkten men det är i alla fall ett litet ljus som tänds? :)
Han äslkar fiske… men han har allt till det :) tusentals saker som bara ligger. Köper ja mer blir mamma galen :)
Fotocollage har ja gjort till mamma… men kanske kan göra till han med. Bra idé! Det är alltid billigt och uppskattat.
Biobiljetter var en också en jätte bra idé. Och bilsaker… kan ju köpa raggar tärningar så att han ser framenot körkortet för han segar lite med teorin :)
Tak för alla tips!!

Kan man inte köpa typ bensinkort?? Presentkort på bensin?? Presentkort på någon mack i närheten?? Borde väl få fart på teoripluggandet??
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
det finns mycke grejor som man kan köpa till bilen. då kanska han motiverad att sätta igång med körkortet. annars är det svårt att köpa till vuxna. har funderat på vad jag skulle köpa till äldsta barnbarnet. nu har han fått lägenhet till 1/2 08. så nu blir det saker till hemmet. thereses klapp är redan klar.

Presetkort på kläder ,eller böcker musik ja de får göra vad de vill ,Jag köper bara fel saker ,nu får de köpa vad det vill.De blir ju rea efter heljen
Några DVD skivor eller Cdskivor? Att bränna på alltså…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....