Kattprogram
Har du inte sett det här programmet ännu - gör det! Det är sevärt!
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Har sett det där, riktigt bra program! 😃
❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️
💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪
Jag såg och tycker att de hann med mycket och intressant information på 58 minuter, både tamkattens genetiska ursprung, domesticering och roll i olika kulturer och även beteenden och katthjälpsarbete. Det var något som sas i programmet som jag inte tyckte var helt rätt eller höll med om, men nu har jag glömt bort vad det var… 🤔
Sajtvärd Katter iFokus
Ja, det mesta var bra, men det fanns även ett par inslag som jag ställer mig tveksam till eller inte riktigt håller med om.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Jag har sett den nu. Intressant.
/Maria
Trist om det varit så mycket mänskligt våld gentemot katter, genom tiderna, som framgår av filmen. Och än i dag är katter våldsutsatta…
Den är bra. 🙂Men det var dock lite väl tydligt att den vita katten de "fångade" knappast var förvildad.😉 Fast det var bra att de tog upp det och visade hur det går till.
/Elisa
#6 Jag reagerade också på den vita katten… 🙂