Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 508 ggr
destiny
0

Tror knappt det är sant!

http://kattforum.se/viewtopic.php?t=130270

En katt som inte varit utomhus tidigare kommer tydligen att slängas ut i kylan. Skrikandes

Sarah
0

Hur kan hon ens överväga att ge tillbaka henne till honom?

essut
0

Man blir arg, stackars katt. Hon blir lika skyldig som sitt ex att det blir hemlösa katter överallt ute..

Sidentass
0

#2 ja..det är så sant så..man blir lindrigt sagt ledsen!!!

Alexej
0

Att det finns en massa idioter överallt, vet jag. Vad jag inte förstår hur de vågar skriva öppet på ett forum om sin dumhet.

Vad tror tjejen? Katten är 5 år och fortfarande inte kastrerad, men har bara bott de sista 2 år hos mannen. Hon gör sig medskyldig till djurplågeri genom att hota lämna tillbaka katten.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

Alltså vilka j-vla typer det finns!!!!! Stackars katt! Helvita katter är så fina. Hon är vacker.

Vad kan vi göra åt detta?? Inte kan vi låta a-et göra detta med katten??? Fy f-n vad arg jag blir!

karins
0

Gråter

modellflickan
0

Vad jag förstått så ska idioten släppa ut katten helt åt sitt öde? Hon lär ju aldrig klara sig!! Dessutom är hon okastrerad. Ingen som bor i närheten och vill och kan förbarma sig över katten? Snälla???

Finner inga ord vad jag tycker om människor som den där killen! Skrikandes

helenaroth
0

Jag finner inte ord för hur avskyvärt det är att kasta ut en katt, hon har ett ansvar hon också!!

modellflickan
0

Snälla ingen som vill rädda vitis från sitt hemska öde???

Jenna-Gun
0

Är Sverige fullt av galna människor.

Man blir så förbannad.

Hade kissen varit närmare så hade jag tagit hand om henne.

Men jag har inte ekonomisk möjlighet

och det är så långt ifrån.

Hoppas det ordnar sej för kissen.

Uppdatera detta.

Jenna:(

attmar
0

Är det ingen som man hjälpa denna katt?? Hon är ju så otroligt vacker….

Ankie
0

Men vilken idiot! Jag kan fortfarande inte skriva på detta forum. Så han ska bara släppa ut katten i smällkalla vintern. Ja, det är ju knappt man tror att det är sant. Nu får vi hålla tummarna på att ett nytt hem ordnas för denna kisse så hon slipper undan denna tyrann till ägare. Han ska ju definitivt inte ha katt, aldrig nånsin mer, om han tänker på det viset.

martdat
0

Håller med både denna tråd och på kattforum, sjukt, och först skrev hon att det var DERAS katt sen ändrade sig, hm,, stackars kisse,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Wiizy
0

Idiot, men det ser ju ut att lösa sig iallafall! :)

Ciiviic
0

Hoppas verkligen att det löser sig…

Hade jag själv bott någonstans så hade den fått komma till mig

modellflickan
0

Håller tummar!!

modellflickan
0

Putt

modellflickan
0

Ser tveksamt ut om det ordnar sig eller ej? Stackars katt. Om inget händer så blir hon hemlös på söndag. :(

kattassen
0

Jo det ser väl ljust ut kan man läsa nu! Katten verkar kunna vara kvar till transport ordnar sig till nya hemmet i Norrland.

Nu är det resplanering på gång ser det ut!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Erika91
0

Herregud!!! Jag finner inga ord :/
Hur kan man tillåta det???!!? Om man kan ha katten där under en helg kan man väl ändå ha den där i en vecka för en vecka är ju ändå inte mycket??

modellflickan
0

Någon som vet hur det gått med snövit?

Lena
0

Det verkar väl vara en lösning på gång. Men man blir verkligen helt matt av allt vansinnigt man får sig till livs när det handlar om katter.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Ja, hoppas på det! Tycker transportfrågan verkar vara så svår så det hela rinner ut i sanden, men jag kanske slarvläser!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Personligen tycker jag att när man låter någon ta över katten som man haft tillsammans på grund av olika anledningar (och nu att de ska skiljas) och man ger den till den personen som säger att de ska slänga ut katten, då är man delaktig i det. Jag menar, det måste väl hon ändå ha vetat någon tid innan och inet bara en helg? Folk tror att allt går att lösa så fort :/