Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 433 ggr
Hawknestgrove
0

Vi är på TV!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Oj har ni också blivit TV-stars*** nu! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Jepp! Så nu kan ni få autografer!!!! HAHAHA!

Hawknestgrove
0

HAr du tittat? Visst är min lille gube rätt gullig?

Sidentass
0

Visst är han det Gunilla:- O bra han fick fram det som skulle bli sagt också!

Hawknestgrove
0

Haha, Siden! Inte dåligt att du förstod vad han sa! Så ni kanske fattar, att vi har massor att stå i!

catfoot
0

Vilka Tv stjärnor..Bli inte för mallig nu!!!!!..

Ja det är inte lätt med flyfän i luften..Lycka till med utrotningenSkrattande..Kram Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

kattassen
0

Å vilka tv-sjärnor! Han gjorde sig ju utmärkt i rutan! Bra att någon reagerar på ljudeländet också. Det var la du Gunilla som skymtade vid sidan om ellerFlört

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jenna-Gun
0

Klarr vi förstår

Inte så svårt.

Bra rutet, hoppas det ger effekt

Jenna

Faxlin
0

Hoppas det hjälper för er. Tycker han lade fram klagomålen enkelt och konsst. Inte så han vart gnällig som vissa kan bli när de protesterar utan sakligt och bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kattlover
0

Ja, det var bra argumentation presenterad på en uuuuuuuurhärlig bohuslänska.  Gillar gubben men framförallt dialekten….. påminner mig om min barndom.

Hawknestgrove
0

Ja, det var jag i den eleganta gröna jackanFlört Ja, de kör över oss totalt. Ja, han är äkta nordbohuslänning. Talar s k "Nôlhotten" en blandning mellan svenska och norska, så nu, efter 20 år, så skönner jag va han siier. Det framgick inte av reportaget, att flygplatsen ligger alldeles intill ett äldreboende för senildementa och en låg och mellanstadieskola! Äldreboendet ska få en jordvall som ljudisolering. Kul utsikt. OCh så praktiskt! Då kan man begrava dem nära och bra!

Engla
0

Hittar inte klippet. Ledsen

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Klasson
0

kan inte se

modellflickan
0

Grym dialekt. Gillas! Slår nästan min stockholmska/göteborgska/småländska dialekt. ;)

Hawknestgrove
0

Hm…. Då kan ni som inte kan se det, gå in på www.tv4.se sen klickar ni på lokalt, sen väljer ni väst och sedan så står det om Näsinge flygplats. Knepigt, det ska funka med den direktlänken, måste vara något med just era datorer, ni som inte kan titta….

Alexej
0

Kul:)

Jag bodde en gång nära Såtenäs. Nu fattar jag inte hur jag stod ut med alla flygplanbuller. Och en gång bodde jag ca.60 km från Hamburg och hade en prominent granne, Max Schmelling-boxaren. Han började med en minkfarm men fick sluta för minkarna blev stressade av alla flygplaner fast de var fortfarande högt i luften.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

siberlina
0

hej gunilla  jag får inte in det,i vilket samanhang  är  ni med , så kanske  man  kan     gå via  den länken typ..

Hawknestgrove
0

Siberlina, antingen, så går du in via dirketlänken,eller så följer du instruktionen i inlägg 15

Hawknestgrove
0

Highlandertess
0

Bra att ni står upp för er rätt! Ett flygfält ska väl inte ligga så nära bostäder, äldreboende och skola. Har för mig att det är något med buller i någon miljölag….har inte så jättebra koll på det iofs…Härligt att höra dialekten också! Själv pratar jag bred värmländska :-)

karins
0

Jag har tittat på din gubbe utan ljud, var det du som stog brevid en kort sekund. Min ene son sover i detta rum och din gubbe får inte väcka honom;-) Men ska sätta på ljudet i morgon och lyssna då…..

Hawknestgrove
0

Heh, gör det!