Julklapp!
Låter kanske som en dum fråga för vissa, men jag måste bara få fråga! Köper ni någon julklapp till era djur? 

Mina kmr få en försenad julklapp : )
Men dom ska få ett jääääääääääätte stort klösträd när jag flyttar :D
Extra bra mat!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
jag brukar köpa nån leksak till dom. men det finns många som köper många klappar till sina djur. jag tänkte på thereses farmor, hon köppte både till katterna o hundarna. det tyckte jag var jättegulligt. varför skulle inte djuren få julklappar.

Känner jag mig rätt kommer jag överösa mina älsklingar med klappar iår. Hoppas bara dom förstår att dom ska öppnas :D Ska nog också ge dom något extra gott på självaste julafton, dom ska ju också ha lite mysigt :)

Jag ska köpa mina julklappar till katterna i London. Ska ju till en bra kattuställningen där det finns så många kattsaker att välja på. Har varit där 3 ggr tidigare så jag vet.
Ja! klappar och god mat
Ja självklart;) Funderar på att sätta upp en julstrumpa till henne med:)) ha ha.
//Pia

Mina missar brukar få något riktigt gott..då har man slagit in det i paket, lagt under granen o dom öppnar själva;-)

Jag köper leksaker och god mat. I år har dom även en alldeles egen julkalender. :)
Jajamen :-) Oftast nåt ätbart.