Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 400 ggr
Therese87
0

Julklapp!

Låter kanske som en dum fråga för vissa, men jag måste bara få fråga! Köper ni någon julklapp till era djur? Glad

Ciiviic
0

Mina kmr få en försenad julklapp : )

Men dom ska få ett jääääääääääätte stort klösträd när jag flyttar :D

Alexej
0

Extra bra mat!Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

solweig
0

jag brukar köpa nån leksak till dom. men det finns många som köper många klappar till sina djur. jag tänkte på thereses farmor, hon köppte både till katterna o hundarna. det tyckte jag var jättegulligt. varför skulle inte djuren få julklappar.

Therese87
0

Känner jag mig rätt kommer jag överösa mina älsklingar med klappar iår. Hoppas bara dom förstår att dom ska öppnas :D Ska nog också ge dom något extra gott på självaste julafton, dom ska ju också ha lite mysigt :)

essut
0

Jag ska köpa mina  julklappar till katterna i London. Ska ju till en bra kattuställningen där det finns så många kattsaker att välja på. Har varit där 3 ggr tidigare så jag vet.

Jenna-Gun
0

Ja! klappar och god mat

Puma77
0

Ja självklart;) Funderar på att sätta upp en julstrumpa till henne med:)) ha ha.

//Pia

Sidentass
0

Mina missar brukar få något riktigt gott..då har man slagit in det i paket, lagt under granen o dom öppnar själva;-)

modellflickan
0

Jag köper leksaker och god mat. I år har dom även en alldeles egen julkalender. :)

Highlandertess
0

Jajamen :-) Oftast nåt ätbart.