Problem med hittekatter
Ja har ofta problem med sidan och att det står sidan kan ej visas. Har nån annan också så här eller är det min dator som krånglar???
Ibland blir man trött på tekniken…..:(
Det strulade nyss här med
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Det strular med servern då och då det är bara att prova igen
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Ganska vanligt…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Otroligt vanligt. Bara på den igen så brukar det ge sig :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja, iFokus server verkar strula otroligt mycket, men vi får väl vara glada att det finns och sköts ändå, även om ny stabil server står högt på önskelistan :)

Strular för mig också rätt så ofta.
Okej då var det inte bara för mig då… skönt att höra har inte råd med ny dator nu :):)
Synd att det blir så… det händer jätte ofta för mig. Ibland kan ja gå in och läsa allt men inte svara..

Tillägg: Jag har en helt ny dator.
Oki… bra helena…:) inte för att ja vill att ni andra ska ha problem men då var det i alla fall bara inte ja…
Under dagen har jag inte kunnat gå in på min sida över huvud taget. Denna server som de fick klarar väl kanske inte av allla medlemmar ändå.
//Pia
är det när måmnga är inne samtidigt då alltså?
ja för mig med och rätt ofta på sista tiden väldigt frustrerande, numera försöker jag komma ihåg att kopiera innan jag lägger in inlägget men ibland glömmer man och då försvinner allt man skrivit …morrr…
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Innan den nya servern kom var det mycket överbelastning om jag minns rätt. iFokus växte ju ganska mycket och det var mycket bilder m.m. Men det är bara en gissning.
iFokus är ju ganska stort så kanske det är servern. Vi får nog räkna med att det kan vara lite strul ibland, hoppas det löser sig snart
bara.
//Pia

De håller även på att jobbar med lite nyheter här inne kan vara sådant som spelar in också. Ja, jag vet inte, men en chansning i alla fall :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars