Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 394 ggr
siberlina
0

GLAD

Jag känner   mig  så glad    trots  att    jag hostar  ,  därför  att  jag   var    inne    på    stockholms    katthems   hemsida   och fick  se  att  flera katter   har    fått   nya  hem     ,jag var    där  för    2  veckor  sen      och  då   var   det  speciellt    en  katt   som  var    så  gullig  ,men   som  nu har    fått  ett   hem ,jag   känner   mig  så  glad     och  jag hoppas   att   hon  och de  andra får det  bra,

Sidentass
0

Ja..sådana saker blir man alldeles varm inombords av att få höra…blir också glad när jag hör dej berätta detta:-))

Hawknestgrove
0

du kommer med så gulliga hsitorier, Sibelina1 Tack1 Och du, hostar du, så be läkaren skriva ut Coccilana Etyfin åt dig! Jättedyr, men den absolut bästa hostmedicinen! Allt annat är jongel!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

modellflickan
0

Krya på dej! :)

karins
0

Ja sådant blir man glad avGlad Krya på dig nu siberlina!

Lena
0

#0 Håller med dig! Sådana saker som när hittisar får nya hem värmer i hjärtat.

Träffade ett helt gäng fina katter i lördags när jag var på besök på Hittekatten i Piteå. Min högsta önskan nu är att dessa katter också ska få nya hem. Där fanns även före detta förvildade katter som nu blivit knäkatter. Hittekatten i Piteå har tidsfrist - den 1/11 2008 måste alla utöver 9 ha lämnat hemmet.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"