GLAD
Jag känner mig så glad trots att jag hostar , därför att jag var inne på stockholms katthems hemsida och fick se att flera katter har fått nya hem ,jag var där för 2 veckor sen och då var det speciellt en katt som var så gullig ,men som nu har fått ett hem ,jag känner mig så glad och jag hoppas att hon och de andra får det bra,

Ja..sådana saker blir man alldeles varm inombords av att få höra…blir också glad när jag hör dej berätta detta:-))
du kommer med så gulliga hsitorier, Sibelina1 Tack1 Och du, hostar du, så be läkaren skriva ut Coccilana Etyfin åt dig! Jättedyr, men den absolut bästa hostmedicinen! Allt annat är jongel!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Krya på dej! :)

Ja sådant blir man glad av
Krya på dig nu siberlina!
#0 Håller med dig! Sådana saker som när hittisar får nya hem värmer i hjärtat.
Träffade ett helt gäng fina katter i lördags när jag var på besök på Hittekatten i Piteå. Min högsta önskan nu är att dessa katter också ska få nya hem. Där fanns även före detta förvildade katter som nu blivit knäkatter. Hittekatten i Piteå har tidsfrist - den 1/11 2008 måste alla utöver 9 ha lämnat hemmet.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"