Låt *S*
Hrmf , jag skrev en dåålig låt precis, mest om katter i kylan , huh, så dålig den blev, aja, jag VÄGRAR att lägga upp den på ett öppet forum, så vill ni ha den säg till så mejlar jag den . :-)
Helst skulle jag ju skicka den på MSN till er… men annars går ju iFokus oxå bra…
Lär inte spela in den förren efter nyår eller nå, har inte nån sån grej … :/ Men ni får väl läsa texten :P

Spelar du in musik annars?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#1 - Den delen har jag ju inte kommit till ;) Haha. Men ja, jag ska börja så fort jag inhandlat det jag behöver för å spela in dom.. ;D Jag har skrivit typ 6 låtar ännu… (A) *Suger*
Fast dom som har läst dom tkr ju om dom, men det är ju DOM xD

Men vännen, varför dissa dina produktioner så dant?

#4 - Va? :P
Wiizy, hon undrar varför du trycker ner dig själv?

Jaha, är trög…
För jag verkligen suger på detta! Därför trycker jag ner mig själv… :/
Men varför skulle du vilja dela med dig om du suger på det? Du har verkligen en skrivarådra i dig, sedan tar det kanske tid innan man lyckas med allt. Kämpa på och skriv massor du och så lägger du ut en text du är nöjd med istället.

aja, jag får väl slänga upp den dåra. men snälla, den är inte bra!! ;-) Kanske gör om den till en dikt sedan ^^,
Låt: Iskallt, blött, ensamt. Skriven av: Wizy . (Kopiering anmäls!)
Iskallt, blött, ensamt
Tänker du på katterna ute i kylan när du värmer dig inomhus? katterna som går en smärtsam död till mötes, om du fick chans att rädda ett par liv skulle du ta den? eller kallt låta den frysa ihjäl?
Dom går en död tillmötes bilar som kör på och dödar ingen stannar och kollar till stackarn Idioter som sparkar på dom, kattungar som mister sin mor japp, stan är full med faror för kissen ute i det fria
Gnäll inte på katterna i samhället har du försökt hjälpa någon av dom? om vi, folket tänkt på att kastrera, id märka osv. så hade du inte sett din syn katter som behöver hem, katter som går en plågsam död till mötes
Om en kattunge kollar på dig Den är frusen, kall och ensam får du inte ens en tanke att du kan rädda ett liv? eller går du bara in i värmen med tanken "den är ju hittekatt, den har väl löss!"
Gnäll inte på katterna i samhället har du försökt hjälpa någon av dom? om vi, folket tänkt på att kastrera, Id märka osv. så hade du inte sett din syn katter som behöver ett hem, katter som går en plågsam död till mötes..
Tänk på stackarna ute i kylan dom dör plågsamt överkörda, fryser ihjäl, Större blev katterna ute i kylan Skaffa inte sommarkatterna tänk istället…
Gnäll inte på katterna i samhället har du försökt hjälpa någon av dom? om vi, folket tänkt på att kastrera, Id märka osv. så hade du inte sett din syn katter som behöver ett hem, katter som går en plågsam död till mötes..
du räddar ett liv… ett liv, ett liv, ett liv… Går förlorat….

Jag tycker det var en mycket bra text. Stackars små kissar där ute, man skulle vilja ta in varenda en! Bra att du drog upp kastering också, man kan aldrig propagera nog!

den var jättebra! och så hemsk. jag börjar riktigt frysa när jag ser alla katter framför mej. du ska inte trycka ner dej själv så mycket. du är bra! :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Tackar ^^

Du har fått med mycket tankvärt,, skulle vara kul att höra den med musik så det är bara att sjunga in ,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.