Nyfiken är jag..
Finns det någon som kan berätta om kissen på KKS banner? Har så ofta tittat på den och undrat över dess öde!

Vilken av dom, såg att det fanns några att välja på..Vet att den här banner
han fick ett bra hem till slut tack vare SKS-forumet för några år sen..Honom glömmer jag aldrig

Ja det var just den som jag menade. Har ofta tittat på hur otäckt det såg ut och hur underbart fin har blev efter vård.
Det är mycket skrämmande bilder men helt underbart att se hur bra det kan gå!!

Kanske Morgan kan berätta lite mer om honom.??Tror att han var med på den tiden på SKS, men jag kan ha fel..

jag är med nyfiken!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja, mitt hjärta klappar ju för Måns, Siri, Amy och Fonzie. hittar inte några bra uppdateringar på hemsidan…..Samma sak för MAnson, som fick ett bra hem men inte trivdes…Ja, har inte sett den bilden, faktiskt förrän nu. otroligt, vad det kan bli fint!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag har för mig att jag läst någonstans att detta är samma katt på banneret. Första bilden när den kom in och blev behandlat och efteråt när den var frisk och återställd? Undrar om jag minns rätt? Fråga Morgan.

Issa du minns rätt, det är samma katt på bilderna.

Hej!
Detta ärende minns jag men är så pass länge sedan att jag i s f måste återkoppla med personen som har KKS ärendelista. Om det räcker så är det på bannern samma katt , före - efter och kom sedermera vidare till permanent hem.
#5 Tass att du håller hårt för dina "älsklingar". Härrom dagen kom det tyvärr upp en ny tisse som kommer bli dyr i vetvård, redan nu över 20 000 kr. Besök KKS framsida och se längre ner, katten heter Lukas. Ge gärna ett bidrag till dennes vård. Kommer även inom kort upp på KKS insamlingssida.

Tack Morgan för svaret om banner.
Ska försöka skicka en slant när lönen kommer till Lukas, har läst om honom på hemsidan..

När jag gick in på kks sidan i dag hejade jag till, i en kort sekund undrade jag vad min My gjorde där på bild.
Men sedan läste jag Lukas och fattade. Hoppas nu denna vackra kille kommer att bli bra, och att det kommer in pengar till vetvård!
Här är My…ganska lik Lukas…pricken på nosen finns på båda