Banner?
Morgan frågade mig om jag hade en banner från djurtransportifokus att lägga ut på KKS. Hur gör man en banner?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
I photoshop kanske ? :)
Kan någon här hjälpa mig med det?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hm… fins inte en banner på Hittekatter? Vem har gjort den?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Man kan göra dom i paint shop pro också…
Nä, hittar inge. HAr jag drömt?
Hur stor vill du ha den?
Jag kan ingenting om det, tittade nu på några andra banner. Skulle vara fint med bilden jag har som sajthuvud och text med länken. Storlekar har jag ingen aning om. Men bilden är kanske för mörkt? Kanske bara orange?

Jag gör den likadan som hittekatters banner som ligger på kks.

Hehe
Hahahaha!
WOW!!!!!
Trodde aldrig att den kunde bli så snyggt. Vad duktiga ni är. Jättestor tack till er båda. Jenna_Gun, jag tar Jossans version för där finns länken med. Men sparar så klart båda! Vad snälla ni är.
Jag och teknik hör inte ihop. Jag har tom photoshop och en tjock bok med bruksanvisning, men jag kan inte ens ställa in min TV eller videon.
Du har valt ett himla bra kort som logo! Det är fint!
Sedan så länkar ju folk ofta direkttill bilden.
Jag är ju en ganska nybörjare på datorer, dröjde länge innan jag märkte att man kan klicka på en banner…:)
Ok det är bra.
Tänkte inte på att skriva länken på den.
Hittekatters banner försvann när alla text och allt annat vi skrivit om sajten försvann för ett tag sedan. Ett av iFokus haverier som drabbade många sajter. Men jag tror de ligger i en fil i information om Forumet och oss medlemmar. Luften gick liksom ur mig när det hände. Har inte hämtat mig än.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Så, då är bannern snodd och jag skickar den vidare…
Hehe, min banner är på väg till KKS. Är riktigt stolt:)
Lena, var ska hittekattsbanner ligger? Ska kolla om jag hittar den nånstans.
Ja, den ligger på min hemsida! på Spray, alltså!
Och på min hemsida.