Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 534 ggr
HannaAkutgruppen
0

Katten i trädet

…som ni följt i tidigare tråd,hon som satt 18 m upp i en tall. Även kallad tallkatten Eva ;) Är högdräktig nu, ungarna kommer ploppa ut inom 1 1/2 vecka. Tänk att hon satt upp i trädet i 5 dagar med bebisar i magen….

Räkningen för trädklättrarna gick för övrigt på 2000 kr :(

Engla
0

Ojdå, vilken story! Och vilken änglavakt hon måste ha haft. Tillhör hon Akutgruppen nu?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

HannaAkutgruppen
0

Ja tillsvidare iaf… Har varit i kontakt med några men det ar aldrig visat sig varit rätt katt. En ringde som var en kompis till en kille vars katt var borta, beskrivningen passade bra men de återkom aldrig för att besöka katten..Kan ju varit deras katt men tyckte att det var bättre att bli av med den Fundersam

Lena
0

#2 Trisst att de inte ens kan bemöda sig att komma och titta. Det är så svårt att förstå hur folk resonerar. Själv skulle man ju varit jätteglad om ens bortsprungna katt kom tillrätta.

Ja tänk att hon satt dräkig där uppe i trädtoppen!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

HannaAkutgruppen
0

Tänk om trädklättrarna fått som de velat och skakat ned henne och få henne att landa på en uppspänd pressening. Då hade inte ungarna överlevt och hon hade stuckit till skogs igen… Tur att jag stod på mig och sa att det skulle gå att få ned henne ändå!

Engla
0

Katten kan nog inte få det bättre nu när hon finns hos er på Akutgruppen!Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
0

Oj! Stackars lilla kisse!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Vad skönt att katten Är nere och omhändertagen av er..hade kunnat gått riktigt illa annars..

HannaAkutgruppen
0

hon har mjölk i tuttarna nu och jag känner hur de små barnen kryper runt i magen på henne…

Jenna-Gun
0

Aha en onlineförlossning till. Så spännande.

Jenna

Simson
0

Lena…du får skapa en ny grupp för onlineförlossningar också… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Naquita
0

ja,d e hade varit ngt;)