godmorgon
Godmorgon till dig med!
Nu har man startat dagen som ligger som ett oskrivet blad och kanske händer något nytt som man får glädja sig åt.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Hej på dig siberlina!
Här är det grått och didigt ute, får se hur dagen bli. Ska köpa sko med min son, det blir nog det tuffaste. Han går efter märke och jag efter priset.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hej på dig. Idag är det dimma och jag har en sak jag måste göra idag. Jag skall till frissan med min mamma. Hon har redan fått panik och kört med sjuktricket. Hon vill inte gå ut. Men hon vill bli klippt oxå. Nu skall jag vara dum och sätta fart på tanten.
Ha en bra dag.
godmorgon.
Idag ska nappisarna få första vaccinationssprutan, får se omd e fortfarande älskar sin mamma efter det;)
Godmorgon
Sovit extremt dåligt. Så det känns som om jag har kudden kvar i ansiktet.
Men fick iallasfall lite kattgos på morgonkvisten och det kan verkligen behövas för att förgylla dagen lite. Här e det nämlig bara grått och blött ute. En typisk soffmysar dag *L*
Ha de bra
Eva, Mojje, Busan, Kisen och Björne
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
blev väckt av 2 katter som var jättehungriga vid sju tiden. mary-kate. gå inte på mammas trick att hon är sjuk. jag vet att du inte går på det. vill hon inte, så kan jag raka av henne allt hår. hälsa henne det. haha.
Hej har nu varit med mamma till frissan, Tog en timme. Taxi dit och hem. Klagan hela tiden om att jag är yr, törstig och hungrig. Nu ligger tanten i sängen igen. Men hon är klippt. Men aldrig mer

alexej blev det dyra eller billiga skor….
Det blev inga skor. Istället familjebråk. Jag köper inga skor för 800 kronor. Han får 1000 kronor till jul, då får han själv köpa skor. Jag betalar hellre räkningar och har absolut inga 800 kronor över.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

det är bra , så lär han sig pengars värde
Rätt tänkt, Alexej. Kicka in grabben på Arbetsförmedlingen, så han kan kolla eftere feriejobb!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ja, är han gammal nog att "behöva" 800-kronorsskor så är han väl gammal nog att dela ut reklam!