Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 296 ggr
Hawknestgrove
0

Lånat ut böcker?????

… ocxh aldrig fått igen? Vi är nog många i den klubben. Då har jag två tips, hur man kan köpa sina dyrgripar billigt! Gå in på www.antikvariat.net eller på www.bokraven.com  och sök där! JAg hittade en gammal utlånad bok, som jag aldrig fått tillbaka, för 50 kr plusd frakt 35 kr. Det kan det vara värt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

Jag har för många böcker. Min man slök böcker!. Nu har jag 4 bananlåder fulla, som jag inte vet vad jag ska göra medOskyldigSå mitt problem är lite tvärtom. Hoss mig kan man få gratis böcker! Någon som vill ha?….

Alexej
0

Jag brukar ge mina böcker till second hand. Annars vet jag att fängelsebiblioteket gärna ta emot!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ankah
0

He he….jag inreder med böcker - tar bort eko och är jättebilligt jämfört med exv. möbler, mattor och gardiner…

Engla
0

Karin: Sälj böckerna på loppis och skänk pengarna till behövande katter! Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

karins
0

Engla: Har haft funderingar på det Flört

martdat
0

Utlånade böcker har man ju,, extra störigt är det när folk nekar till att någonsin ha lånat dem,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

martdat
0

Jaaa. boken Katten fanns där! så nu är den beställt, ska betala i morgon när småpengarna rullar in,, det var ju inte jättebilligt men jusst denna bok har retat mig att den är borta, finns bara två kompisar som kan ha lånat den, en blånekar, en har en likadan bok hemma som hon sa är hennes när jag påpekade att min var borta och att jag var osäker vem som lånat, TAck Gunilla.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Ja, jag skriver alltid mitt namn i böckerna, men det hjälper ju inte, när folk går upp i rök! Kul att det kunde hjälpa!

gubben
0

Jag har slutat att låna ut böcker till folk som inte lämnar tillbaka dem så är det problemet löst.

Hawknestgrove
0

Sant, Gubben. Men då blir det just EN bok, som försvinner. I detta fallet, så var det en jättespännande bok "Hotet från Ovan" som jag saknade och ville ha tillbaka. Nu ska jag ta och leta efter "Skräckens Labyrinter" Av H.P Lovecraft. Den blev liksom kvar hos min FD- idiot