Säljer högdräktig honkatt
"Nu har jag bestämt mig för att sälja vår "höggravida" honkatt Stjärna då vår hankatt annars kommer att bli utjagad och sakna ett hem i vinter när de små söta kattungarna kommer!"
Jisses! Hur kan man:
1. Sälja sin dräktiga honkatt?
2. Hota med att annars slänga ut hankatten?
Ska skriva något, men har svårt att komma med något tillräckligt diplomatiskt just nu >.<

Nä hur skall man kunna få ihop något diplomatiskt om det? Det hade bara blivit spott och fräs som en "vildkatt" från mig…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Men jisses vilken hemsk människa
Värsta exempel på en katt som slängvara…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Katterna borde ju varit kastrerade!

Nu vet jag ju inte…men det kan inte vara så att ägaren är rädd att blivande kattmamma, kommer att jaga ut hankatten då hon fött ungarna…?
Jag tolkar det också som att hon tror kattmamman ska jaga iväg kattpappan(?). Tråkig inställning då det är HON SJÄLV som bär ansvaret för bebbarna. Lika bra hon sätter ut en ormmatsannons på en gång, för det är troligen det dessa stackars bebisar kommer att bli..

#5 och 6 Jojo, så tolkar jag det också, men har man satt sig i den situationen genom att inte kastrera sina katter får man väl lösa det genom att ha dem i separata rum i så fall.
Ja, absolut.. Jag håller med dig, det är skandal.

Även jag tolkar det som att hon är orolig för att hankatten känner sig bortkörd när ungarna kommit o drar iväg..men att sälja en högdräktig hona på detta vis..är bara för mycketl.har det en gång blivit bäbisar så får man ta sitt ansvar också. För alla katter i hushållet…måtte männskan kastrera sen!!
Varför kastrerade inte människan katterna då? Helt sanslöst!!!!!

Var har man hittat denna "annons". Är det Blocket eller?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Usch säger jag, stackars hona…

Japp, Blocket, såg det oxå i dag, blir bara förbannad….
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hoppas de hittar ett bra, trevligt hem så snart som möjligt så att barnen slipper växa upp hos så oansvariga skitmänniskor…
usch då:( ngn som kan pma mig länken till annonsen?
Tvi!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
eeh….va?? va e det för idiot…får ont i magen.
Vet nån hur det gått?:S