Sover?
Vart sover era katter om nätterna??
Mina missar turas om att ligga bredvid mig på kanten av sängen! Det är väldigt lite utrymme där så dom turas om att ligga där som sagt och den som inte ligger där brukar oftast ligga nere vid fotändan. Iochmed att mina missar har en stor förmåga att ramla ner från sängen när de sover får jag ligga och hålla om den som sover bredvid mig. 
Vi har ju ganska många katter eftersom vi är jourhem och bor i ett stort gamalt hus. Våra katter ligger på lite olika platser i huset. Två - tre brukar sova säng. Alltid samma katter.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Snufflan ligger vid fotändan och Skorpan ligger i mitten. Min plats är tvärs över sängen med fötterna utanför. Kan inte ligga raklång för katterna flyttar sig inte. Men det blir nog bättre när Sarah flyttar för då tar jag hennes rum.
murre ligger emellan oss. lasse ligger ibland vid fotändan av sängen.

Casper ligger på mina ben, Cosmo ligger bredvid mig vid fotänden och MIlda ligger i en elementsäng. Sen har jag två hundar i sängen oxå och den tredje vovven ligger i en biabädd, rätt trångt, men mysigt:)
Timon vill ligga på min arm, Goliat ligger vid knävecket o Pontus i fotändan. ingen flyttar på sig frivilligt så det blir ganska trångt för mitt i natten kommer lilltjejen o ska ner bredvid mig. pust o stön:)))

Vi har så många katter som åtta st. några ligger uppe hos min son..brukar i regel vara samma katter..några hos oss..vissa har sina andra platser..sen händer det också att dom turas om när det gäller platserna..men nog är det gott att ha sängen full av missar när man ska sova!!
Vi har 6 katter.
Min man och jag har
skilda sovrum.
Uppe hos husse i sängen ligger Sara, Cirri och Bamse.
Nere hos matte ligger Lucy och Leo. Jesper ligger alltid på skrivbordet i en tvättkorg. Han har aldrig legat i någons säng.
Jenna

Det är lite olika. Spotty vill helst inte vara i närheten av de andra och sover därför i en korg i köket, ovanpå städ- och kylskåp.
Ludde sover mest hos mej, eller i en korg i fönstret i sovrummet. Archie och Jindra ligger nästan alltis i min säng, tillsammans med omplaceringskatterna Semlan och Lilleman.

Här hemma så ligger Milou först på husses arm tills han har somnat sen ligger hon bland mina fötter tills jag behagar gå upp. Pontus ligger fortfarande i sin fåtölj men han är på gång till sovrummet oxå.
Felicia och Timjan på mig, inte bredvid, utan på, så Lucas som vill upp, och inte hoppar längre, utan jag får lyfta upp honom, och då rasar tjejerna ner, och blänger, varpå Lucas vill ner, hoppar själv, bara nöjd med att ha stört friden, och då hoppar tjejerna upp, och intar sina gamla platser, ovanpå mig, varpå Lucas krafsar och vill upp, osv, förstår hur mycket sömn det blir….Maggan47