Vetrinär besöket.
Pga alla snälla människor här inne, så fick vi åka iväg med Skogis till vetrinären för att titta upp henne om sjukdommar m.m
Då hon har varit ute en längre tid utan hem och utan någon som tog hand om henne.
Hon har blivit stödmatad av snälla människor.
Skogis som hennes allis är!
Gick igenom undersökningen utan Am =)
Jag ska se om jag kan scana in pappret i datorn i morgon så ni kan se pappret, å så får ni se vart pengarna går till :)
I natt som gick låg skogis i min säng med mig å sov, hm… Den katten är ant väldigt taxam eller så har hon en gång i tiden bott någon stans!
Vetrinäern tippade även på att hon inte är äldre än 1,5år
Nu återstår Kastrering,avmaskning,märkning, å Vacc. Sen är hon redo att flytta!
Tack alla ;)

P.s Jag vet hon inte är snyggt klippt, men jag va tvungen att ta bort toverna så hon kunde röra sig. d.s

Har nyss fått besked från min chef han ska fixa en scaner åt mig i morgon bittie

Vad bra Klasson!!! (Och jag kan lova att hon hellre ser lite osnygg ut än att inte kunna röra sig ordentligt - jag tycker hon är jättesöt! :) )
Håll sponsringstråden vid liv om det saknas pengar till kastrering och dylikt…

Good ;) Väntar nyfiket *L*

Madde80, Jo, hon värkar trivas så som hon ser ut nu, hon kan tillome ligga på rygg å sprattla *hehe*
Den kommer hållas öppen så länge pengar behövs.. Jag kommer dok stå för Märkningen själv tänkte jag =) De har jag råd med när jag får lön =)
Hon ser ju väldigt fin ut! mullig och go och inte mager1 Snyggt med snagg!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men hon är ju bara sååå fiiiin…klart att hon ska slippa tovorna..dom fick min Berlioz bli av med när han var hos vet sist:-O)

Mullig är hon defenetift! Men de är ju tackvare Katarina å hennes granne =)

Hon är värkligen en fin tös =) Å Gud så go hon är… Kommer jag in i rummet så kommer hon å stryker sig vid mina ben å bara ska ha gos.. ;)