OT snöblask
I Stockholm är det runt nollan och snöblask. Allt är grått och blött och kallt och grått och grått och grått. Jag fryser och är blöt om fötterna.
Men…..nästa vecka åker jag till Barcelona och där är det sol 18 grader varmt just nu………..Gissa om jag längtar.
Mosaiködla i Parc Guell
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Pratade just med en kollega i sthlm, han beklagade sig. Vi har ett tunt vitt täcke snö höruppe :D Fast jag hatar snö :P
Åh, min favoritarkitekt/konstnär! Bott i Barcelona själv i några månader! Fantstisk stad! Alltså Antonio Gaudi. Han blev överkörd av en spårvagn. Han s mest kända mästerverk är väl den ofullbordade katedralen, LA Sagrada Familia.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
pratade nyligen med min dotter som bor i nynäshamn. där har dom mycket snö. lastbilar på södertäljevägen står stilla.
Jag vill också åka till Barcelona.. Och titta på fotboll..

Men åhhh..så skönt att få resa från den här årstiden..här är en till som inte gillar detta snöslaskande..nej..man vill ha sommar, sol o värme!

tycker inte heller om vinter. vill ha sommar året om.vi brukar försöka att åka utomlands 1 vecka på vintern. åker helst till lanzarote eller till tennerifa. vill inte åka till något annat ställe.