Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttill-minnet-av
Läst 734 ggr
Alwyn
0

R.I.P Vincent

Du kom till oss och gick rakt in i allas hjärtan, full av kärlek. Nu slipper du att lida mer, vi glömmer dig aldrig. Kram

Jenna-Gun
0

Gråter

Tröstekramar till er.

Jenna

Alwyn
0

Tack. Ibland tror jag att jag inte borde jobba med hemlösa katter…jag blir så påverkad när det händer något hämskt. Eller så är det därför man är rätt för det, jag vet inte hur man ska tänka.

siberlina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

alla  djur  älskare   är  så, men  vi  får  inte  ge upp  vårt  arbete.du har  jort   så  mycket  bra, du är  fantastisk,

Simson
0

Massor med kramar härifrån!! Tack för allt du gör! Tänker på Vincent och tänder ett ljus för han.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

siberlina
0

har  du ingen  fin  bild  på  vincent

Alwyn
0

Mina bilder på honom finns i mobilen. ska lägga in dem nån dag.

Lena
0

Alltid lika ledsamt när de kära katterna inte orkar mera. Våra hittisar har ju ofta ett tufft förflutet som sätter sina spår. Inte alltid den lilla kattkroppen orkar hänga med.

Jag tror nog det där med hjärtat behövs och är en förutsättning för att man ska ha den rätta känsla för katter i nöd. Men visst är det tufft när det inte går vägen. Dock får vi trösta oss med att vi gjort deras liv och död bra mycket bättre än om vi inte funnits där.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"