Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 4950 ggr
Highlandertess
0

Hemma efter 4,5 år!

http://www.arvikanyheter.se/sharedobjects/dokument/sid1.pdf

För att se ovanstående sida måste man ha Adobe Acrobat Reader. Ville visa en härlig solskenshistoria från Arvika :-)

För att se hela historien gå till:
http://www.nwt.se/ArticlePages/200711/07/20071107082038_NWT198/20071107082038_NWT198.dbp.asp

Simson
0

Där ser man! Man skall aldrig ge upp! Vilken solskenshistoria!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

zenita
0

som med min pontus. han var borta i 2,5 år.

Hawknestgrove
0

Där ser man, hur viktit det är med märkning!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Roligt med lyckliga

slut som omväxling.

Alexej
0

Jättekul, vad glad hela familjen måste vara nu!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Highlandertess
0

#3 - Ja, utan märkning hade de troligtvis inte hittat ägarna. Önskar att fler märkte sina katter!

vanessa
0

Vi fick in en kisse som var märkt och hade varit borta i 6 år. Snacka om att ägaren bröt ihop och grät som ett barn. De tog tillbaka honom med glädje. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Simson
0

#7 Det hade jag också gjort.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

anebit
0

Underbart,  jag blir så rörd så tårarna rinner…………….

Här har en röd kille också hittat hem.

En tjej har matat honom i flera veckor eller längre och lagt ut en filt i en låda. Hon såg att han var IDmärkt men kunde inte komma närmare än några meter. Hon har också satt upp lappar.

Camilla och jag var där en kväll med fällan, han satte sig bredvid fällan och glodde på oss som satt i en bil en bra bit från honom.  "Ni ska inte tro att jag går in i den där"   Han verkade inte rädd utan gick sakta längs muren. vi ringde tjejen som matat honom och hon sa att han gått in i deras bur men när dom skulle låsa dörren så tryckte han sig ut. då förstod vi varför han ej gick in i buren.  Det var en stooooor kille. Vi trodde nästan att det var en lokatt först. 

Hon har iaf lånat en riktig fälla av Katthemmet och förra onsdagen gick han in i den och nu är han hemma hos sig, tack vare IDmärkningen.   Bonzo var namnet…………..

Matte och husse hade nyligen flyttat och dom bodde inte långt ifrån där han höll till men han hittade tydlligen inte hem……….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

JosephineF
0

Solskenshistorier =)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

En annan solskenshistoria, www.hemmetsjournal.se En katt som varit borta i 5 år. "Jag fick en chock när jag såg Gusta i tidningen." heter artikeln

attmar
0

#11 jag läste den artikeln igår, fick tårar i ögonen av att läsa rubriken bara .
Vilken obeskrivlig lycka att få hem sin älskling efter så lång tid… =)

Highlandertess
0

#11- Man blir så rörd vid sådana lyckohistorier! Man behöver få höra om sådana också, för man hör så mycket hemskt.