Matdags i Mellerud
Hittade en bild på fotodiscen som jag glömt bort att vi tagit. Den är tagen i september och alla våra fem katter är med i bild, vilket är ovanligt. (Isolde hade inte kommit ännu) Ända chansen är att fånga dem när det är middagstid:
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Va mysigt!
Man blir så glad när man lyckas få alla på samma kort!

hi,hiiii..ler igenkännande!
Kökstaket var nära att lyftas hos oss här ikväll…stod o skar kycklingbitar..jisses min dag, man fick inte en lugn stund..hussarna var borta..så man kunde köra sitt vanliga race..bjuda så det stod härliga till;-)
-Undrar i mitt stilla sinne vad grannar tänker här utanför, vi har insyn.. Tyvärr har jag krångel med min kamera så jag har inte kunnat dokumentera våra kökskonferenser!
Det var ett tips.
Måste testa det.
Vilken härlig kattfamilj.
Jenna:)
Ja godbitar är ingen dum ide när man vill ha med alla katterna på samma foto. :) Fast det här fotot är ingen höjdarbild direkt.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Räknade till5, men det är väl 6?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Isolde hade inte kommit ännu….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja, det var alltså 5 innan Isolde, så var det…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nej bilden är inte nytagen som sagt - togs i september någon gång.
//Lena