Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 791 ggr
Lena
0

Matdags i Mellerud

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade en bild på fotodiscen som jag glömt bort att vi tagit. Den är tagen i september och alla våra fem katter är med i bild, vilket är ovanligt. (Isolde hade inte kommit ännu) Ända chansen är att fånga dem när det är middagstid:

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

marieborg
0

Va mysigt!

Man blir så glad när man lyckas få alla på samma kort!

Sidentass
0

hi,hiiii..ler igenkännande!

Kökstaket var nära att lyftas hos oss här ikväll…stod o skar kycklingbitar..jisses min dag, man fick inte en lugn stund..hussarna var borta..så man kunde köra sitt vanliga race..bjuda så det stod härliga till;-)

-Undrar i mitt stilla sinne vad grannar tänker här utanför, vi har insyn.. Tyvärr har jag krångel med min kamera så jag har inte kunnat dokumentera våra kökskonferenser!Fundersam

Jenna-Gun
0

Det var ett tips.

Måste testa det.

Vilken härlig kattfamilj.

Jenna:)

Lena
0

Ja godbitar är ingen dum ide när man vill ha med alla katterna på samma foto. :) Fast det här fotot är ingen höjdarbild direkt.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Räknade till5, men det är väl 6?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Isolde hade inte kommit ännu….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Ja, det var alltså 5 innan Isolde, så var det…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Nej bilden är inte nytagen som sagt - togs i september någon gång.

//Lena