Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 353 ggr
sofia85
0

Billy stiftelsen

Hejsan alla!!

Det är sååå många som undrar hur det går med stiftelsen som jag håller på och starta. Och det går jätte bra:) har nu bestämt styrelsen och ni som ska få vara med har fått mail. Det är jätte många som anmält sitt intresse att vara med och jag är jätte tacksam till er alla. Tyvärr kan inte alla vara med i stiftelsen då det blir alldeles för många och för många viljor. Men tack tack ändå:)

Jag har som krav att alla måste kolla mailen helst flera gånger per dag speciellt när pengar ska delas ut och alla som anmält intresse för styrelsen gör tyvärr inte det. Och de känns så dumt att alla inte kan vara med. Men alla ni där ute måste vara med och sprida ut budskapet om Billystiftelsen. Vi ska göra lappar som alla kan vara med och sätta upp. På affärer, på djuraffärer, hos veterinärer allt ni kan komma på:)

tack igen alla för visat intresse. ska försöka få upp hemsidan idag så att ni alla kan gå in och kolla:)

Hawknestgrove
0

JA, du kan räkna med ett liitet bidrag från mig ganska regelbundet i alla fall, vad som än händer. Tyvärr så var jag inte så pass, att jag kan lova att vara inne på datorn varje dag,vilket du ville, men det gör inget!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

Tack Gunilla!!!!:) Du komme väl sätta upp lappar också:):)

Alexej
0

Läste nu igenom styrelsens regler, jättebra!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Sätta upp lappar??? HAr jag missat nåt+ Så klart jag gör…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

va roligt att du tyckte det alexandra…:) det är inte klart ännu men vissa saker få komma efterhand tror ja…

Gunilla: Senare när det är dags ska lappar upp överallt om stiftelsen. är ju bra om folk som bor på olika ställen kan hjälpa till:)

Erika91
0

Härligt att höra att det går framåt :)

evamojje
0

Jåter verkligen som en toppen ide' Mojje & Busan kommer självklart att ge en slant *L* till Billy

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

sofia85
0

va roligt att så många är intresserade:)