Mina nappisar...
Börjar bli stora barn nu, eller vad säger ni?:)
Deras syskon är alla tingade nu, men "mina" bebisar som jag nappat sedan de var 2 veckor(blev 7 veckor igår) är otingade:( De har haft många intressenter, men alla oseriösa:(
Lille Theodor:)
Och Mammas gosegris, spinnmaskinen Tilda
Åh helleplutt…. Det borde faktiskt vara förbjudet att visa såna små söta pluttar. Åh, vad jag vill ha!! :-) Men tyvärr… jag får inte för maken. Han tycker redan att det är full kalabalik i bilen när vi ska åka till landet… och det är det!

ooh vad söta :)

Åh så söta dom är
och vad de vuxit dom små trollungarna!
men vilka sötpluttar du har där, finns rätt ägare för dom också, ska du se kram Maggan47
ja vists har de vuxit så de kankar! längesedan nu ja matade dom o kissade dom,det fixar de så duktigt själva så:)

Men guudarnas…jag smälter som smör…*önskar att man bara kunde ta in o rå om..famna om…* den här känslan i hjärteroten man får när man ser bilder typ dessa…kan man inte beskriva..men jag vet att ni alla förstår vad jag menar..
vists e de looovely..hur jag ska kalra av att släppa ifrån mig dom vet jag inte
ohh va söta dom är 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
ÅÅÅhh, vilka charmtroll 

Vill pussas när jag ser dessa bilder! ¤Putar med läpparna¤ ;)

Åååh vilka söta krabater : )
åh, de fick komma upp i sängen o gosa imorse. stod nedanför o kunde inte ta sig upp själva. gostroll, de spinner så mkt o ska snutta o gosa o vara tätt tätt intill mamma..hihi

Pöh, vilka sötungar! Kärlek kallar jag det!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
de är fortfarande otingade
o de här gååår inte längre, jag blir ju bara mer o mer kär i båda..neeej, snälla ngn tinga dom omedelbart
Så söta!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
*fortsätter med mitt nödrop innan de stulit hela mitt hjärta*
#18 Förstår att du blir kär i dem allteftersom dagarna går. Sådana pussungar. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
ja, de hemskt detta. att jag nappat dom gör ju inte de hela bättre precis;P
buhu…nååågon? jag kan inte ha sex katter, bara kan inte

Naquita, hur stort bor du?
#22 i en trea på 80 kvm med innätad altan på ca 10 kvm så ungefär 90 kvm..hurså?

Äh, var bara nyfiken..man får ju plats med 6 katter på den ytan;-)
hihi ja men man ska ha råd och tid till alla med:)

Ja, det är ju det som är problemet..=) Alltid dessa pengar.
ja och tiden..min ena huskatt är hjärtsjuk och blir inte bättre med åren direkt, så hans sista tid vill jag ska vara utan alltför många andra katter matte ska bry sig om. han förtjänar bättre än så

Förstår det. Hur gammal är han?
naquita, du verkar ju vara värsta kattmagneten också ;) och med många egna katter så blir det väldigt fullt när de hemlösa knackar på :D
#28 han fyller 5 i Maj, så såå gammal är han inte men med tanke på sina sjukdomar är han som en tioåring, emn en pigg tioåring:) Det går upp och ner, men ofta är han tungandad, rosslig och trött, vädligt trött. förr älskade han laserpekaren o vippan blev han helt galen utav., Nu orkar han inte längre, leker en stund sedan är han helt slut och andas jättefort:( så för hans skull blir de inte mkt sådant här hemma, tyvärr
#29 hehe ja, jag verkar vara det va..*suck* mötte en av kolonikatterna imorse, den bru7ntabbyvita äldre herren. han har faktiskt tjockat på sig över sommarn. om det beror på min matning lr om han får mat någonannanstans oxå vet jag inte. Vi kanske är flera stycken som matar så de blir övergödda..*skratt*
Aj aj..gör ont i hjärtat hur söta de är ;)

Naquita; aha, I see. Är han en sådan som har stulit hjärtat? Vissa djur får man en otrolig connection med.
Sandra precis en sådankatt är han! jag har 3 andra katter men ingen är som honom, han är speciell!
Här är en bild på ögonen som går rakt in i hjärtat!

Ögon som man drunknar i ..så underbara..känns i hjärtat!

Puttar upp för Naquitas nappisar!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....