Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 711 ggr
Sabina-old
0

Truls är borta

Min hankatt Truls är borta försvann tisdags kväll förra veckan. Jag bor i Diö, han är ganska stor och kastrerad. Han är svartvit, en vit kind, en vit haklapp, en vit fläck mellan frambenen och en mellan bakbenen. Han har vita strumpor på tassarna, övrigt så är han svart. Han hade ett reflexhalsband på sig när han försvann.

Han är ganska nyfiken av sig och inte så blyg så det kan hända att han går in i hus och bilar/släp. Så om någon har sett något så säg till!

Alexej
0

Stackars, men ger aldrig upp!

Häng upp en massa lappar med bild av honom överallt. Var ute sent på kvällen eller ännu bättre tidigt på morgonen och ropar efter honom. De flesta katter brukar stannar i närheten. Be alla att kontrollera sina källare noga. Vi hade en försvunnen katt här som hittades i en källare.

Läs igenom det här.

Lycka till!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Håller hårt i tummarna…som sagt..sätt ut lappar..eller lämna ut i brevlådorna runt okring..utlova gärna en hittelön så att det sätter lite sprätt på andra att hjälpa till..

Jenna-Gun
0

Håller tummarna för att kissen kommer hem snart.

Jenna

Hawknestgrove
0

Ja, du har fått alla goda råd här ovan. OCh kontakta polisen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sabina-old
0

Puttar, ingen som haar sett våran älskade tisse?

Alexej
0

Är han ID-märkt?

Skickar bilder av honom till alla katthem i närheten. Annars kan det vara svårt för ett katthem att känner igen honom ifall han är inte id-märkt.

Bilder, bilder överallt av honom. Just typ livsmedelaffär osv där många människor kan se honom.

Reflexhalsbandet kan har gått av. Annons i tidningen. Jag hade tur en gång och tidningen skrev en artikel om en rymt katt med bild. Jag gick bara dit och bad att prata med en redaktör. Kostade ingenting!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Erika91
0

Nej vad ledsamt, jag hoppas att ni hittar honom!