Semlan och Lilleman
Här har Semlan och Lilleman (12 veckor) nu fattat ordentligt tycke för varandra. De sover ihop, oftast med Archie, leker och busar riktigt ordentligt. Man kan lugnt påstå att det är fart i dem. Men när de sover, så gör de det också ordentligt.
På morgnarna börjar de att jaga varandra i min säng och sedan far de runt precis överallt.
Jag ska nog försöka sätta ut en annons om att de gärna kan få komma till samma hem, eftersom de trivs så bra ihop. Det såg så roligt ut, när Lilleman kom, för Ludde morrade åt Jindra, när hon var nyfiken på den lille. Nu får hon lov att nosa på honom. Archie har tagit över huvudansvaret för Lilleman nu, så jag tror att han snar kan var klar att flytta. Han togs tydligen från sin mamma vid 7 -8 veckors ålder och detta är 6:e stället han är på. Först trampade han, men han har slutat med det nu.
Skickar ett foto på Semlan och Lilleman tillsammans. Jag tog det den 19 oktober, så det är snart en vecka sedan. Semlan har blivit stor, nästan lika stor som Spotty, som blir 6 år nu snart och är väldigt liten.
Men visst är de söta tillsammans, eller hur?
Ursöta!! 
Gosekissar
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Va söta dom är *L*
E det verkligen 6:e hemmet för honom stackarn.
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Vilka söttassar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ja lycka till! De är så fina, Lille Semlan, som det var så olyckligt för!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....