Nu e ja snart stödhem igen!
Eller ja har ju två katter nu kvar…:)
Så jag e ju det nu med men snart kan ja ta in nya kattungar. Jag ska bara ta emot kattungar i fortsättningen då det blev så mycket problem med hunden och min andra katt Iza senast. Finns ju många kattungar utan mamma också och jag kan ju mata dom eftersom jag är hemma hela dagarna. Vi har ju flyttat nu men detta huset är också stort så plats finns!
har ju tagit kontakt med kommunerna runt om här också ifall dom behöver min hjälp… har dom vuxna katter kan ja ju försöka fixa annat strödhem eller permanent hem..
Hej Sophia! Vilka katter har du kvar? De som vi hämtade i somras?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Två stycken av dom…Texas letar ja hem till men Tussi får bo kvar ett litet tag till då hon e så rädd ännu. Har en som vill ha henne men dom är utomlands så vi får se när dom kommer hem…
På måndag kommer 2 el 3 stycken ifrån Uddevalla.
Ska gärna iordning ett mysigt rum till dom. Dom är ju inte tama så lite jobb blir det nog men känns ändå roligt att vara igång igen.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Kul att du är på gång igen, och som sagt kattungar finns det många av, som behöver värme, och bättre ha det tryggt hemma med dina andra katter, vilka kattungar från Uddevalla är det Nyfiken Maggan47
Domsom det har stått om här i forumet:)

Låter du dem vara särade, innan du vet vad det är för fel på klamyda katten? För låter du dem vara tillsammans så kan de smittas. Och det är en krånglig sjukdom som ofta ger återfall. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Självklart ska ja göra det isåna fall.. skrev detta innan ja visste omklamydian så ja måste ju kolla upp det först. Men ja har två olika våningar dom kan vara på i såna fall…

Vad bra med två våningar. Inte alls avundsjuk…/Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
OJ, då fick ni tag i ett stort hus igen! Va bra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jo det är stort… 150 kvm uppe och lika stort nere:):) så plats finns. Men under våningnen som e källaren e inte helt inred. Finns en gillestuga där har katterna sitt lekrum:) med lektunnlar och klösträd, där trivs dom bra:)