Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1512 ggr
[Kattägd]
4/25/16, 1:22 AM

Hittekattsbandet

Hej!

Jag är intresserad av att köpa hittekattsbandet, men det verkar som att mailadressen som man hänvisas till (bloggkatten@hotmail.com) inte längre är aktiv… Vet någon här hur man kan få tag på det på annat håll över nätet? 🌺

Med vänliga hälsningar
Emma

Annons:
vendelay
4/25/16, 1:41 AM
#1

Vet inte vart det går att få tag på över internet men om du bor i Stockholm så är jag GANSKA säker på att Stockholms Katthem fortfarande säljer såna. Är inte helt hundra då deras sortiment byts ut med jämna mellanrum men jag vet att de har funnits där. Det går tyvärr inte att handla via internet från dem.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Kattägd]
4/25/16, 1:52 AM
#2

#1 Åh, bor i Dalarna så det blir tyvärr lite långt att åka… Men tror att Avesta Katthem också säljer dem så i "värsta" fall får det bli en tur dit någon dag.🙂Tack för svar!

Uppkatten
4/25/16, 6:13 AM
#3

Jag skulle bli väldigt förvånad om e-post adressen inte längre är aktiv… Mitt tips är att du annars kontaktar Örebro katthem och frågar efter Hittekattsbandet och hur du kan få tag på det.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[Kattägd]
4/25/16, 9:05 AM
#4

#3 Tänkte likadant med tanke på att det fortfarande går att maila dit, men varken jag eller mamma har fått svar.😐Tack för ditt tips, det ska jag göra!

Katthemsmatten
4/26/16, 3:33 PM
#5

#4 Jag vet att Wikkis Crew som svarar har haft en hel del att göra och även del problem med mail och internet, så hys hopp. Du kan ju alltid skicka om mailet.

Medarbetare Hittekatter iFokus

[Kattägd]
4/26/16, 5:32 PM
#6

#5 Glömde skriva här att jag fått svar nu efter att ha kontaktat Örebro Katthem, och precis som du säger har det varit lite krångel för dem. Nu ser jag fram emot att äntligen få bära bandet! Tack för hjälpen.🌺

Annons:
Uppkatten
4/26/16, 5:56 PM
#7

Vad bra! ❤️

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Upp till toppen
Annons: