Överreagerar jag igen
Nu när jag sett de nya programmen är jag i stort sett nöjd genom att katterna fått mycket mera plats.
Varje gång en hund omplaceras så visas det alltid att det skrivs köpeavtal med den nya ägaren. När det gäller katt så hämtar den nya ägaren katten och knallar iväg/ och det nämns inget om något kontrakt. Är det jag som överreagerar?
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Nej det tycker jag inte. Det borde visas tydligare att det är samma sak vare sig det är en katt eller hund. Det har känts lite att det bara är att knalla in och plocka på sig bland katterna. Hej å hå…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Menar du på hitta hem?
hon som tog katten skrev i alla fall på ett kontrakt och dte vart med i programmet :)
#2 Ja det var det programmet jag menade och då har jag missat att de skrev några papper. Tjejen som hämtade katten verkade i allafall väldigt mån om den så den fick det nog bra.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Jag har upplevt det väldigt ofta på katthemmet att folk tror att vi ge bort katter gratis. Sedan blev de sura med argumentet att vi borde vara glada att bli av med de.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#4 SUUUCK!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja, jag saknar också att inga kontrakt visas eller hur mycket man får betala. Gäller bå¨de hund och katt. Man kan som lekman få det intrycket att det bara är och knalla in och hämta sig ett djur gratis
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....