Hitta Hem
Tyvärr så har jag missat de flesta avsnitten.
Vill absolut inte missa det avsnittet som Love Tasslös ska vara med i. Är det någon som vet när det kommer att visas? För jag hoppas verkligen att det inte redan har visats.
Är Fonzie möjligen med i något program, någon som vet? Hur är det med honom nu förresten…. vet du Gunilla??
Jag har också svårt att se programmen pga arbete och restider. Man ska tydligen kunna se programmen via en länk på TV4:as hemsida. Love Tasslös vill man ju inte missa. De har även varit och filmat på Hittekatten i Piteå innan Ella så hastigt och tragiskt gick bort. Mern man vet ju naturligtvis inte om allt kommer med i programmet.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Love Tasslös har inte varit med än.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Men man kan inte se alla avsnitt
#3 Kan kan man man väl - många gör det här.:) Dock inte helt enkelt, jag har t.ex. svårt att hinna med det just på den tiden.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Då ska jag gå in och kolla på TV 4:as hemsida om jag hittar ngn länk. Tack för tipset Lena.
Skönt att jag inte har missat Love Tasslös i alla fall.

#4 Jag kan då inte hitta.. Jo på tv kan man se alla avsnitt men jag menar på nätet
Oj oj nu såg jag de små kattungarna som hittades i Täby. Vad han skrek den lille vite…. Mina 2 katter kom springande och undrade var han var…. Kunde han verkligen finnas i den där datorn??? 

Hej kattlover!
Fonzies reportage är klart så långt som till hans stödhem som inte vill att de ska komma och filma där. Får lösas på något annat sätt.
Fonzie mår som en prins i stödhemmet och stödmatte vill absolut inte lämna ifrån sig vår "lille" charmör så han får stanna kvar där i sk "permanent stödhem".
Varken Fonzies eller vid tillfället akut avlivningshotade kattmama Hope kommer, enligt frilansfotografen som gjort reportagen på "mina" stödkatter, troligtvis inte förrän nästa säsong (till våren).
Måste bara passa på att berömma kattmamma Hope. Hon fick fem egna ungar varav två tyvärr inte klarade sig. Efter det så har hon i omgångar tagit hand om 13 moderlösa kattungar. Flera av dessa har redan fått egna kärleksfulla hem.
den lilla vita katten, vilket humör den hadde. lasse sprang i hela rummet o leta, han hörde ju katten skrek. efter en stund förstog han att det var på tv. då ställde han si upp o tittade på tv. murre brydde sig inte ett dugg.
#8 Hej gulliver och tack för upplysningarna om Fonzie och Hope.
Underbart att höra att Fonzie får stanna i sitt stödhem. Lille gubben… äntligen får han det bra.
Hope låter som en mönstermamma. Ska bli intressant att få se henne också.
Visste inte att Hitta Hem ska fortsätta ytterligare en säsong. Vad bra!!!

En liten fundering…det finns massor med dvd-boxar etc på alla möjliga tv-serier (typ Vänner och jag vet inte allt). Kan inte tv4 göra en dvd, typ säsong 1 från förra säsongen. Säsong 2 från denna. Ta ett pris som gör att djuren får in extra pengar även på dvd'n. Då kunde man köpa och kolla vart eftersom.
Säger jag som har förhandsbokat säsong 7 på en amerikansk tv-serie… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Hur hittare ni att se avsnittet från i går? Jag hittar det inte.
# 12
Du går in på http://www.tv4.se/hittahem . Till höger på sidan finns en brun box med vit text "Hitta hem". Längst ner i den boxen står det Webb-TV. Ser du det inte direkt så får du använda ner-pilen.

Love Tasslös ska enligt utsago vara i det sista avsnittet, den 25 oktober om jag inte blandar ihop dagarna. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ja, kattlover, mitt hjärta klappar för Fonzie så mycket… Hade önskat att få se honom live…. Sedan så har man alltid möjlighet att köra tv4anytime ett litet tag. Det gkorde jag för säkerhetss skull. Kostar 49 kr för en månad, då kan man se allt på 4:an, nästan…När man vill och hur ofta man vill. Toppenbra!
Ps, kattlover, Katterna älskar sin kattgård! Utom Feta Esther, hon föredrar att sitta i fönstret och titta ut! Farligt att röra på sig……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Håller med dig Gunilla, Fonzie är lätt att ta till sitt hjärta.
Låter intressant med tv4anytime, billigt dessutom. Det är lite svårt ibland att anpassa sig till tv-tider, jag glömmer för det mesta.
Roligt att höra att de älskar kattgården. Är de ute mycket nu när det börjar bli lite kyligare också?? Våra katter gick nästan inte att få in på kvällarna i somras…. det var speciellt kul att sitta där ute när det var mörkt. På dagarna låg de och sov i trädgårdssoffan och snarkade så det hördes vida omkring. Visst funkar nätet bra.
# 14 Tack Vanessa, jag kommer att sitta klistrad!