Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 743 ggr
vanessa
0

Hitta Hem del 9

Hejsan, vad tyckte ni om dagens program eller var det bara jag som såg det?

Där var Hanna från Akutgruppen med, Anna från Djurhjälpen. Insåg då hur bra det är här i Stockholm, för man har kontakt mellan föreningarna. Så jag känner Rita på Kattstallet/Stadskatten också./Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

siberlina
0

jag  missade det   idag , var det många  bra   inslag   om  katter?

Simson
0

Precis vad jag tänkte också! Bra med nätverk, föreningarna emellan, och att jobba gemensamt med katternas bästa för ögonen.

Tycker dock att tv4a-presentatörerna "bara" presenterar hundarna i varje avsnitt. Vet inte om det är så eller om jag bara har hängt upp mig.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Den svart-vita katten (som gick ute och några grannar brydde sig) kom via kattstallet till ett nytt hem. Kattungarna (som jägaren hittade i en papplåda) kom genom djurhjälpen till Hannas akutgrupp.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Detta för att en av kattungarna gick ner i vikt, och behövde en mamma. Hannas Akutgrupp hade en mamma med ungar i liknande ålder i jourhem. Så sedan gick ungen upp i vikt och han och alla syskon blev nog kattuppuppfostrade också. /Vanessa

siberlina
0

tack  .men imorgon  måste   jag titta..

Mezzzanina
0

Jag sitter som vanligt klistrad och gråter åt vissa öden och ler varmt åt andra.Kommer inte att missa ett enda avsnitt.

siberlina
0

jag   ville inte   heller   missa     något avsnitt ,  men    det  blev tuvär som  det  blev idag, jag hann  inte se

maggan47
0

sitter också och nickar igenkännande åt folk, Känner ju både Hanna akutgruppen och Anna Djurhjälpen, samt förstås Vanessa Djurhjälpen, fick in en kompis som volontär på kattstallet i Åkeshov i vintras, mot att dom tog några Husbykatter, och hon är kvar där, jobbar flera dagar i veckanGlad så jag får hela tiden information om vd som händer, kul Maggan47

Pelusa
0

Som sagt, hittekattsvängen i Sverige är bra litenCool
Idel ädel bekantingar i rutan hittills.

Hur många kattungar var det i kartongen egentligen?
Fyra?
Såg bara två som filmades i det nya akuthemmet.

/Pelusa

Destany
0

När jag kom hem från skolan idag så var 4:an försvunnen.. fick panik ville inte missa hitta hem.. tack o lov kom fyran tillbax och jag kunde se det.. jag grips av alla djurens öden.. tycker att det handlar lite för länge om hundarna.. men jag gillar hitta hem starkt .. längesen jag blev så berörd av en programserie

plasso
0

Hej!

Tyvärr så missade jag avsnittet idag. Var det inte någon som sa att man kan titta på dem efteråt på nätet? Jag skulle i så fall vara tacksam om jag kunde få en länk dit!

Mvh Plasso

HannaAkutgruppen
0

det var bara 2 av dem som inte gick upp i vikt och behövde flytta

vanessa
0

Och Hanna har rätt. /Vanessa

Alexej
0

Har ni på katthem märkt någon intresseökning sedan programmet började?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

Hanna och alla andra vart superduktiga!

Hawknestgrove
0

Hm…. dålig på att hitta länkar, men nån som har direktlänken? Man kan alltså se det på tv4 hemsida

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Hawknestgrove
0

Tack Alexej!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ivory
0

På akutgruppen så har tyvärr inte intresseanmälningarna ökat, men besökare på hemsidan har ökat en del dom  dagar vi har varit med i hitta hem.