Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 909 ggr
teserese
0

kanin i soprum

Igår messade kusinen som jobbar på djursjukhus ett mess om en kanin dom fått in. Den var tydligen upphippad i en kartong i ett soprum,, hon hade inte hjärta att avliva henne så hon undra om ja hade någon som ville ha. Fixade det och hämtade henne innan idag. Hon e nu i sin bur på toan. Lite lugn och ro. För att sen åka vidare mot sitt riktiga hem på söndag..

Lena
0

Stackars kanin! Det är inte bara katter som dumpas och råkar illa ut. Vilken tur att du tog hand om den så den får leva vidare.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

teserese
0

nä tydligen inte.. fattar inte vad folk tänker med.. Den ska vidare till ronneby på söndag. tyvärr säger jag nästan nu =)

Alexej
0

Vad bra att den räddades, stackars kanin. Det är nog väldigt många smådjur som folk slänger ut så fort de tröttnar.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

marieborg
0

Blir så ledsen av att höra om alla dumpade djur!

Toppen att din kusin vände sig till dig och att du hittade ett hem till lilla kaninen. Bra jobbat!

vanessa
0

Usch, men vilken tur att kaninen hittades och kunde räddas. Vi har själva på hemmet tagit hand om kaniner och marsvin av diverse jobbiga anledningar. Alla utom en fick ett hem. Ett av marsvinen fick avlivas för han var så sjuk av vanvården. Får en tår i ögat när jag tänker på honom. Snällt av er att ni räddade den. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
0

usch..man känner en fruktansvärd vrede över de s.k. människor som handskas på detta vidriga sätt med djur..vilken tur att du fanns där för kaninstackarn..o så gott att veterinären kontaktade dej istället för att avliva..

Emmsa
0

All heder till denna veterinär!! Man avlivar inte fullt friska djur.

Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

Hawknestgrove
0

Viken tur för den lille Stampe!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

teserese
0

djurskötare e hon=)=)  Nu e lilla moa på väög hem till sin ägare.. E lite tomt men känns skönt att hon får komma hem…