drömmar
Jag funderade i mina tankar om man kommmer göra allt det där som man drömde om när man växte upp, mycket har jag jort men inte allt, men nånting som jag skulle vilja göra iframtiden är att hjälpa hemlösa katter för jag tror tuvär att det alltid kommer att finnas… va har ni för drömmar har ni uppfyllt alla eller ……
JAg har i alla fall uppfyllt de två saker som min mamma var lessen att jag inte gjorde. Det ena var, att jag inte hade tagit körkort. det gjorde jag året efter hon dog. det andra var att jag inte tog min studentexamen. det gjorde jag något försenat, när jag var 41 år. Så jag infriade mina löften till mamma i alla fall!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

men gunilla var det dinna drömmar eller mammas….

Å jag försöker komma ihåg om jag hade några drömmar…inte var det katter i alla fall…var livrädd och bara skrek som barn å vågade inte gå ut i köket när katten var där…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Nej. livet blev inte som jag har drömt om. Men nu är det så och jag är rätt så nöjd ändå.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

jag har alltid tyckt om djur , när jag var ca 8 år och var på väg hem från skolan så fick jag se en katt som låg under isen på iån död förstås. och jag hämtade en kompis och vi hämtade en spade och filt för jag trodde att vi skulle kunna värma upp katten och fick upp katten svepte in den i filten och bar hem den till kompissen vars mamma blev fly förbannad. vi trodde att vi skulle få liv i katten men den var såklart stendöd.
jag ångrar lite att jag inte luggade till veterinär , men som sagt livet blir inte alltid va man tror det ska bli.
Ja, jag vet ju inte, om jag nånsin haft några drömmar, Siberlina… OK, livet blev väl inte vad jag tänkte, men att uppfylla sin mammas önskningar det tyckte jag var bra ändå! Mina drömmar är nog ouppnåeliga. Tänk att vinna så mycket pengar, så man kunde kastrera varenda hemlösa kisse i Sverige och även låta alla andra få kastrera sina kissar gratis! OCh att bygga ett jättehem för hemlösa katter!

ursäkta jag menade pluggade till ( inte luggade veterinären)

men gunilla , köp lite trisslotter, vem vet du kanske vinner .om jag vann så skulle jag börja jobba för dom hemlösa katterna.,som du redan kanske har förstått
Jag tippar på lotta tillsammans för sambon för 22 kr varje vecka. Det är allt

Siberlina: Vissa veterinärer skulle man vilja lugga… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Sätter inte ordet dröm, utan ordet målsättning. För mig är en dröm lite luddigt. Men om jag har det som målsättning är det mer inom räckhåll. Även om jag inte når dit.
Ville bli veterinär, men blev pälsallergiker. Är frisk nu, men vågade inte slänga 5 års utbildning i sjön om jag pluggade till det.
Det andra jag var bra på och älskade att göra var att skriva. Utbildade mig och har jobbat med det. Skrivandet vill jag fortsätta med på ett eller annat sätt hela mitt liv.
Ville som så många bli polis, brandman och sådant. Blev inte det, men jobbar ändå med dem genom mitt andra jobb som är med konsertsäkerhet.
Nar nått väldigt mycket av det jag vill, byter målsättningar vart efter jag når dem eller naggar på det.
Nu är min målsättning att känna mig och bli friskare. Sedan att se hoppet och inte bara avgrunden även om den är lockande ibland. Vill även göra mer för djurskydd och katter. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Drömmar….Ja inte sitter jag i ett hus vid havet…eller har en snäll man att älska…inte heller ett jobb som jag drömde om…inga vänner att dela glädje och sorg med….Men jag har två söner som är mitt allt och sju katter..det får räcka just nu!

men det kanske är så här för dom flesta att livet inte alltid blir som man drömde om , och man håller en mask utåt , men innerst inne är man ganska nöjd ändå. eller….