Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 445 ggr
Naquita
0

kolonipengarna....

Ska sätta mig ner och göra en redovisning så fort jag hinner ang. pengarna och vad de har använts till och hur mkt som finns kvar. Har tyvärr inte hunnit det ännu då jag nappar de små, har varit sjuk o har ett jobb o sköta. o Så oroligheten över Simba när hon rymde uppe i sthlm gjorde inte saken bättre..Generad

Nåväl, tänkte höra med er om det är OK att jag tar lite av kolonipengarna till en Tur&Returbiljett för Isolde upp till gbg och lämna till Lena? Den dagen jag isf tänkte åka kostar biljetterna 499 kronor. Vet ej om jag kommer stanna över natten hos en kompis där lr åka hem samma dag. Eller om ni vill sponsra till biljetterna till mig som privatperson (har lagt ut till vetvård för kattungen utav de moderlösa som fick urinvägsinfektion samt modermjölkersättning både te mig o mias små o har knappt pengar kvarGenerad) förutom kolonipengarna då.

Han som lovat köra henne går inte att nå:( Får hoppas det inte hänt honom ngt!

siberlina
0

du verkar   så himla  duktig, jag har  ochså ett  jobb  ,men jag önskar  att  jag kunde    engagera  mig  lika  mycket   som du verkar  göra,men   jag planerar  att   nån   gång  när  inte  jobbet   tar all energi  och tid så ska   jag   jobba för   dom hemlösa katterna,

kattassen
0

Oj hjälp jag har missat det jag lovade Naquita!Generad Nu fick jag riktigt dåligt samvete, jag skall fixa in en peng så fort jag kan.

Bra att denna tråd kom upp det hjälpte mig att minnas….

Hälsningar Kattassen alias "Minnesluckan"

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Naquita
0

Det är ingen fara Kattassen. Är det ok för dig om dina pengar ev. används till tarsnporten för fina Isolde(och ev andra katetr som kan följa med på vägen upp/ner

Alexej
0

För min del är det helt ok, funderar bara om det inte finns en billigare alternativ?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Naquita
0
Alexej
0

Transportannonser på olika forum…?Oskyldig

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Naquita
0

#6 redan försökt för ett tag sedan, hinner inte fixa de igen..ngn kan gärna göra lite utrop,men hittar vi inget innan helgen bokar jag biljetter:)

kattassen
0

#3 Absolut jag har väldigt svårt att hjälpa katt i hemmet och istället brukar jag köra och bidra på annat sätt så det passar väl utmärkt.

*skyndar till spargrisen…*

kattassen
0

Men när skall du åka till Göteborg? Kanske det finns möjlighet för mig att möta upp någonstans på vägen om det blir billigare/tar kortare tid för dig ex. till Halmstad eller något.

Lena
0

Det måste ju vara helt okey att du tar av kolonipengarna, särskilt när du redan innan lagt ut så mycket pengar på andra hemlösa katter. Det går ju inte att du gör dig helt luspank heller. 499 kr är inte så dyrt tycker jag heller.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Glad Förstår att det är lite brottom!

Naquita
0

Lena underbara människan har erbjudit sig att betala ena resan, så jag tar ca 200-250 utav kolonipengarna till resten av resan.

Nej, ska jag väl åka tänker jag åka hela vägen:) vill träffa en kompsi i gbg om hon är ledig och komma iväg lite, hade varit trevligt. får se om fler katter behöver hjälp upp och ner.

Alexej
0

Vad det inte du som somnade sist på hela resan…Oskyldig Akta dig att du inte missa att gå av i Göteborg!

Emmsa
0

Ronneby…visst hade KKS kattungar där som behövde jourhem hyfsat akut? Isf kanske du kan plocka med dig nån som är i behov av akuthjälp när du ändå ska till götet? Jag öppnar mer än gärna min dörr som jourhem.

Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

Naquita
0

#13 heh, jo..*s* får ha alarmet på högsta volym haha:)

Naquita
0

#14 jo,de va nog mina kattungar du menar som stödmatas. de stannar här;) Hitatde dock 2 6månaders långhåriga(iaf ena) honkattungar igår vid det område de moderlösa hittades samt kattungarna hos Åsa plockade in som behöver komma in innan det blir akut! det tar aldrig slut:(

Naquita
0

Nu e  biljetterna betalda! på Lördag åker jag från ronneby 08:10 och är framme i GBG 14:50,. är det ngn som vet ngn katt som behöver transport antingen ronneby-växjö, växjö-gbg eller gbg-bergåsa så hojta!

Emmsa
0

#16 Aha, då är e ja me *ler*

Näe dessvärre kommer det aldrig ta slut…inte så länge människan är som hon är.

Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

Lena
0

#18 Det finns tydligen en annan hemlös katt i Lund. En liten kattunge som går vid en golfbana. Kan du ställa upp för honom?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Hm… kommer inte ihåg, fick du något bidrag från mig? i sådana fall är det helt grönt från min sida att du tar pengar därifrån!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....