Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 414 ggr
Naomi85
0

Butik...

Nu har jag startat min butik. Somsakt var så har jag en butik i en butik. Ta en titt vetja och handla om du vill.

http://butikliljan.trycktorget.se

P.s Du kan skappa dina egna motiv, tex om du vill ha en mugg eller en tröja med din katt på.

Ha en trevlig kväll

Alexej
0

Det gick snabbt! Kanske vi kan enas nu om en hittekattstroja, då skulle jag också gärna vilja ha en.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Fungerar inte med mina jpg bilder :(

Jenna-Gun
0

Ja men det vore kul med en hittekatttröja

Jenna

Alexej
0

Ja, Vanessa hade den idén med en hittekatterifokussymbol eller "Är din katt kastrerad?" Något sånt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

maggan47
0

jag har i alla fall beställt 3 nallar så länge med mina katter på som motiv, originellet, eller hur, inte det, näFlörtMaggan47

karins
0

Ja en Hittekatter.ifokus tröjaGlad

Naomi85
0

Japp det gick fort från att jag gjorde en undersökning till att jag öppnade den.

#2 var det på min sida du försökte bestäla med det funkade inte med jpg?

#5 Tack om det var från mig du hade beställt. Om så var du min första kund:)

Ha en bra dag alla

karins
0

Png är tillåtet format står det!Tänkte en tröja med en av mina katter vore kul, Jag har bara jpg format på mina bilder så det funkade inte!

maggan47
0

beställde från butik Liljan, det är väl??? du Maggan47Flört

Naomi85
0

#8 det är lätta att ändra ditt format i tex photoshop, bara öppna den bild du vill ha i det programet, gå vidare till spara som och nedanför den fliken du kan döpa ditt projekt så kan du ändra vilket format du vill ha den i.

#9 japp, det är jag.

Ha en varm dag på er, här hos mig är det jätte varmt idag

Naomi85
0

Nu har jag pratat lite med eran Sajtvärd och tröjor kanske är på G. Glöm bara inte bort att rösta fram eran slogan i tävlingen som pågår just nu. Ha en toppen dag.