Snilleblixt!
Kom på ett jättebra sätt, via Imasys inlägg att hjälpa! HAr du en bussig och bra vet, som inte tar ut avgift om hon/han skriver ut ett recept när du besöker? Be då om recept på p-piller till katt, gärna två omgångar! Själva pillrena är ju inte så dyra!Sen kan man, som jag, dela ut några piller, till någon som akut behöver dem i väntan på tid och råd för kastration! Just det där att behöva ringa, springa till apotek, betala massa pengar för recept och piller man sen inte behöver kan i vissa skeden te sig väldigt jobbigt, speciellt när det rör sig om katter, som är svåra och behöver uppmärksamhet till fullo!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det är verkligen en toppenide Gunilla!!
Apropå det så har jag kartor här som är kvar, alla mina är ju nu kastrerade, men sänder gärna en karta till någon som behöver.
Toppen Siden ! Lägg ut en ny tråd om det också, så folk ser!

Ska göras:-.)

Jättebra idé!Om man ändå går till veterinären kan man be om ett extra recept.Det gäller bara att kolla så de inte är gamla,pillren.
Ja, tänk så många man kan hjälpa med så lite!
Såg på tigerkattens hemsida att de också söker p-piller!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Tigerkatten??????
Tigerharen…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
JA, Siden, då får du att fördela! Jag har ju styvsonens katt som skall ha också, så några får jag behålla….

#8då tar jag reda på Tigerharens adress o sänder iväg!
Bra med goda ideer! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Imasy, inget napp? HAde på mobilen i förmiddags, men inget från dig….Kuvertet ligger klart i min bil, väntar bara på att få sändas iväg