Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 525 ggr
Radisa
0

Efterlysning mobiler

Vi håller på och strukturer om lite i vår verksamhet inom Tigerharen och ska bland annat utöka så varje kontaktperson har ett eget nr för att inte en person ska få hela bördan att ta emot samtal. Men eftersom vi också vill kunna behålla ett privat nr är jag på jakt efetr mobiler.

Om någon har en gammal mobil som fortfarande fungerar men som inte används så skänk den hemskt gärna åt oss!

Annars undrar jag om någon kanske har tips på var man får tag i en riktigt billig (kontantkorts)mobil. Jag köpte en för bara 300:- för några år sen men har inte hittat några så bra erbjudanden nu.

Faxlin
0

Har du testat inne på prylar att lägga ut denna vädjan? Där känns det som om många byter mobiler ofta :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Radisa
0

nej det tänkte jag inte ens på. tack för tipset!

Milka
0

På Siba finns det en mobiltelefon för 399:- vet jag, men har ingen koll på vilken modell eller vilket märke dock.

HellIPutUThrough
0

Jag tycker du ska kika på OnOff. De har bra Nokiamobiler för 500:-/styck utan abonnemang. Funkar finfint att ringa med både högtalartelefon och vanligt, sms osv. Ganska enkel men väldigt lättnavigerad och hållbar/bra mobil. Den är av modellen Nokia 2310.

Annars finns denna Nokia, ännu billigare och säkert lika bra:
http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProdList/35-60-10vendor1?opendocument&markID=35-60-10

Känner ni dessutom någon som jobbar på SAS så får ju de anställda rabatt på Onoff! ;)

Radisa
0

Märke och modell spelar absolut igen roll, vi vill bara hitta en så billig lösning som möjligt.

Faxlin
0

Kom på en till sak. Ni har inte tänkt på att höra med någon av tillverkarna om de vill sponsra. Det är ju till ett bra ändamål, och det kostar inget att fråga dem.

Audiatur et altera pars

Alexej
0

Här får man ett startkort med 200 kr. på: http://webbutiken.tele2.se/kontantkort/

gäller bara tills den 21/10

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Ja, och kolla blocket och annonssidorna Där är det väl läge att kolla in www.bortskankes.se

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

majvi
0

På blocket kan det finnas risk för att det är något fel på mobilen. När sonens mobil blev vattenskadad och den var inte försäkrad  rådde affären som hade sålt telefonen att han skulle lägga ut en annons medan den fortfarande fungerade någorlunda.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Hawknestgrove
0

Ok, bra att veta. Men då är det bortskänkes som gäller eller Tradera! Där kan det bli superbillligt

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Faxlin
0

Siba har just nu telefoner för mellan 3-500 kronor. Nokia. Alla obundna. Och kontantkortet kan man få gratis från Comviq i alla fall. :-)
Var in på Siba och köpte en mobil till sonen igår. 445:- liten och behändig, kan det viktigaste bara men i alla fall.

Audiatur et altera pars