ikväll...

Härligt att du ställer upp och är jourehem:)! Önskar att jag oxå kunde göra det. Men just nu med mycket resande, 3 hundar och 3 katter i en tvåa är det lite dumt, framförallt med tanke att jag reser hem till mina föräldrar rätt ofta och "våldsgästar" dem med alla mina djur:) Men så fort jag pluggat klart och skaffat mig större boende så ska jag oxå vara jourehem. Om jag lyckas får vi se, risken att alla katter får stanna kvar är nog stor;)

;)
Jag har oxå mycket djur.. Bla 3hundar å 3katter till ;) Men jag är alltid hemma,eller oftast.. Jag lämnar inte mina djur..
Sen har jag en gård.. ;) Så dom kommer alltid ut.. Å huset ligger på 350kvm ;) Så dom har mycket att röra sig på

#2 Det låter härligt. En gård önskar jag mig oxå:)

Underbart av dej :)

Jisses, vilken vacker katt det var på bilden!! Såg ut som min drömkatt.

6, vill du ge den ett hem? De är lillen hon är 1år ;)

Toppen att du hjälper herrelösa katter på det viset…missen på bilden är sagolikt vacker!!
Så vacker misse! Du har det toppen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Busan kom som sagt till oss igår.. Å Den katten komer jag INTE att omplacer,som jag tänkt.. Hon är en dröm så går allt som de ska å hon passar i Jänget så stannar hon ;)

Så här såg de ut igår..

Å så här såg de ut i morse,när jag kom på jobbet

Så Busan har blivit vän med våran yngsta katt..

Härligt att se:)

En sån vacker kise! Ska du behålla honom?

Jo,efter va vi sett igår å idag.. Så kommer hon stanna om alla våra andra katter axepterar henne helt..

oj förlåt jag skrev honom. Men toppen att hon får stanna hoss er!
Så kul att de kom sams!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
vilken underbart söt silverkisse Maggan47
Å va kul!!! Hoppas hon passar in bra med de andra! Det har ju börjat bra
Hon är underbart vacker!!