Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 731 ggr
modellflickan
0

Kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är inte kattungar bland det sötaste som finns på denna jord? Äldre katter är också givetvis fina fast dom är mer vackra och ståtliga. Kattungar är bara MUMS. Är aningen besatt av dessa skapelser….

Katten är det vackraste djuret som finns. Inte bara vackra utan härliga mysiga underbara djur rakt igenom. (Förutom när dom har diarre och bajsar på FEL ställen) Annars är dom helt perfekta!

Tänk om fler visste hur underbara katter är…

David
0

Ett sådant litet troll skulle jag nog kunna försöka klämma in här hemma, väldigt svag för just den färgsättningen :)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

modellflickan
0

#1 Jag med :)

Alexej
0

Vilken fin bild.Cool

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

#3 Ja man blir sugen på att goooosa :)

Snabster
0

Ja menar du det:) jätte söt katt förövrigt. Kattungar skänker glädje

modellflickan
0

#5 Absolut :) Jag kan sitta och bara titta på när kattungar leker. Det är faktiskt ganska underhållande och bra för själen. :)

vanessa
0

Själv älskar jag alla kattdjur, allt från lejon, tigrar till mina favoriter geparder och leoparder. Det är väl därför jag älskar våra mini kattdjur. Men älskar mest de äldre, kattungar är söta. Men jisses, en vuxen kisse lindar mig runt sina tassar på nolltid. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

modellflickan
0

#7 Ja vuxna katter är helt underbara. Ett hem utan katt är inte riktigt hem. Livet vore bra trist utan våra älskade katter må jag säga.

Lägger ut en bild på min snart 5-åriga kattpojke Biff som lindat matte runt tassarna från dag ett. ;)

modellflickan
0

Biffpojken igen :)

Hawknestgrove
0

Den lille ser ut som en liten tjock puma!!!! Vilket smile sen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

Glad

Sidentass
0

Mmmm..vilka härliga bilder..så väl på Biff som den lille…o en sak är klar…man blir alldeles varm i hjärtat bara vid tanken på katter o kattungar!!