OT föreningen för tankspridda
Vill ni ha ett gott skratt så gå in på denna hemsida föreningen för tankspridda
. En riksorganisation som jag absolut borde tillhöra, om jag minns att bli medlem. Har även deras bok, så om man någonsin känner sig uttråkad är det bara att bläddra och fnissa högt. Rekommenderar den inte som något att läsa på kommunala färdmedel dock. För de kommer att titta konstigt på dig. Fast det kan vara nog så kul.
Och vill du ha diplom att ge dig själv eller andra som är tankspridda så finns de att beställa på hemsidan. Ett julklappstips kanske, om du minns att beställa den. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Där skulle nog även undertecknad platsa! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag är inte bara tankspridd, jag är glömsk oxå

Har sett någon länk om detta i nån veckoblaska..jag skulle med all säkerhet platsa ganska så bra där;-)
tror att dom har utgått från mig när dom grundade denna sida *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Jag skulle pxå platsa i
den föreningen.
Glömsk är jag oxå.
Jenna:)

Tyvärr måste jag erkänna att jag är alldeles för perfekt för föreningen. Det är väl därför jag känner mig hemma där :-). Som boken som jag hittat, efter att ha lagt den på ett bra ställe. Ni vet där man aldrig tittar. Får jag har lånat den av mamma för något år sedan. Nu kan jag lämna tillbaka den, om jag minns det.
Inledningen på boken är bra, för det är som en skolbok. "Du som hittar denna bok, var vänlig och kontakta eller returnera till". Och så får man skriva namn och så vidare. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

jag skulle verkligen passa in där.
Ja, jag har den boken…. eller rättare sagt, jag lånade den till Siw…..men det är inte läge att fråga om sånt nu…..Men där står fält, där man skall fylla i namn och telefonnummer och epost, så jag får nog igen den, vad det lider……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....