Länkar efterlyses
Jag vill efterlysa länkar till bra webbutiker som säljer kattsaker..
Tyska ebay!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

eh?
www.ebay.de säljer jättebra klösmöbler o annat. Men vill du ha affärer i sveirge finns de mänger. jag gillar www.tassalogen.se eller www.zoopunkten.se eller www.swecat.se
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

hehe.. Vet dok inte va katt är på tyska *lol*

Hittade en jätte fin klösmöbel på tyska ebay.. men som sagt kan inte tyska ;(
Kattgalaxen säljer underbart vackra pryttlar med kattmotiv.

Jag kan heller ingen tyska förutom ett ord här och där, men ett konto på www.ebay.com så att jag kunde se min personliga sida på engelska och fixa alla mina personliga uppgifter där, tillsammans med babelfish.altavista.com och det miniordförråd jag har så lyckades jag köpa en klösmöbel från denna försäljaren, http://stores.ebay.de/schmusetiger-shop , som skickar till Sverige för ett bra pris :).
Jag hade två fönster uppe, en på tyska ebay där jag letade upp produkten, och en på engelska ebay där jag kopierade in itemnumber i sökfältet så jag fick all bjudinformation på engelska :).
Sedan som sagt, om det var något jag inte förstod så översatte jag det i babelfish. Nu har jag betalat med banköverföring (jättesmidigt om man har internetbank, och det enda betalningsalternativet som denna säljare hade), fått svar att de fått min betalning (email både på tyska och engelska) och att de skickar den en dag senare, leveransen tar 2-5 dagar :).

åh.. låter ju toppen..tack.. jag ska testa å se om jag oxå kan få till de

Jättebra länkar! Gillade Kattgalaxen!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Kattgalaxen hade lite för härliga blingbling-grejer! Jag som är så svag för det! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ska till kattgalaxen på måndag och kika…får nog lämna kreditkortet hemma 

#9 Betalningen tog 4 dagar att komma fram, glömde säga det
. Så bli inte orolig när du inte får mail direkt :).