Långhåriga blandraser!
Jag skulle vilja se bilder på era långhåriga blandraser! Skriv gärna om ni vet vad det är i den för ras åxå. :o) Här är min vackra Loveme

Var är fotot på din Loveme? sophia_doos missat det?
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Här e Mojje som e från sin mammas sida 100% Norsk skogkatt och från sin pappas sida 50% Norsk skogkatt och 50% Huskatt *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
ett till på min fina kisse Mojje *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
#3 #4 va fina dom e Hobbe och Linus *L*

Vilka skönheter ni har där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hur kan man se om deär blandraser?:)..dessa 2små jag har är lite lurviga nuoch har små tussar i öronen,men om e är blandisar vet jag inte..nghcvfdg.ups förlåt lilla isa ville va med och skriva*S*

#7 Linus sträcker stolt på morrisarna o tackar;-))

Okej, först ut är Findus, sm enligt utsago ska vara halvnorsk. Själv kallar jag honom för unionskatt :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Unionskatt *s* vilket bra namn för blandkatt

Sedan kommer min Tilda, som troligen är blandning mellan huskatt och någon med perser i sig. För hennes plattare kattuggle ansikte känns så. Men har ingen susning. Det kan verka en aningens konstigt at ha två långhåriga katter, men det finns en förklaring. En gång efter att ha haft katt i 10 år så blev jag kattallergiker. Märkte att min korthåriga påverkade mig sämre än min andra långhåriga. Ingen avlivades eller omplacerades. Jag renoverade istället och hade kattförbud i sovrummet. Efter det så skaffade jag mig långåriga kissar. Men idag så tål jag alla katter, tack och lov. /Vanessa

Oj så vackra katter det finns i denna tråd 

Nu gick det! Haha. Jättefina katter ni har!

Vilka vackra katter ni har! #19 Hobbe är ju oerhört snygg och precis som du skriver mycket lik en Sibirisk katt. Tack alla för att vi får se dessa fina bilder!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#22 Wow!! Vilken drottning….*suckar av välbehag..*
Sidentass

Åh vilka vackra kissar.
#4 Linus är för häftig. Bilden när han sitter i trädet är så underbart.
Jaf har sett en annanbild oxå där han står på ett farstubroräcke Han är så himla läcker.
Kram Jenna

Vilda har väl antagligen skogkatt i sig, vet inte för hon är köpt på Södertäljes katthem. Mamman hittades ju också och hon var helt korthårig. Ibland funderar jag om det inte är perser i henne istället, hon har inte en skogispäls riktigt. Det är mer perserfluff över den och tovar sig lätt. Men vad vet man….

Vilka sötnosar!!!
Sidentass

#19 Önskar att jag kunde säga vilka kameror jag använt. Men den som jag använde för de bilder du ser är kameran nedpackad pågrund av omtapetsering. DEn bild jag lägger upp nu är tagen av Sony cypershot.DSC-W40. Bilden som ni ser är Tildas söta nos. /Vanessa

#31 Hehe…puss på krullmagen! Såååå söt!

tror också Nelson har perser i sig, här min klassiska perser Lucas
Maggan47
# 41 Jossan
Här är Hamlet och grannpaddan Uddan
Vart är kissarna?
Jenna
Hihi, "31, Såååå gör flickorna i Lilljansskogen! eller så gör rättare sagt esther, när vi säger det till henne! Låter mig ana, att damen är lite rultig om magen, precis som Esther?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#43 Dom försvann där ett tag.. Men du ser dom väl nu?
Jaa oh så vackra kissar.
Det är så många fina kissefoton i den här tråden.
Jenna

Men jesus vilka snygga katter! Nästan snyggare än renraser;)

Vill ju ha Linus ju

Maggan47
Maggan47