Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 476 ggr
Lena
0

Tristans två bröder!

Det är så att vi ska utöka familjen med ytterligare två katter i sommar. Det är Tristans två bröder Björn och Johan som ska flytta till oss. De bor precis som Tristan gjorde tidigare på Hittekatten i Piteå.

Björn

Johan

Och här en bild på våran kära Tristan Tåren med kompisen Linus:

Linus och Tristan - nästan som bröder.

Visst är de lika de tre bröderna!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Lena, Lena, Lena: Vi kommer nog snart och hälsar på er!! De är ju för snygga!! Jag är kär.Kyss

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Ja visst är de underbara bröderna! :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

,,jaaaa..så lika dom är varandra…o vilken härlig nyhet vi har fått tagit del av ikväll, beträffande Tristans vackra bröder:-O

Sidentass

Pelusa
0

Vilken rikedomGlad Litet avis blir man ju!
Tummen upp, Lena!

Engla
0

Jäkla synd att de är herrar allihopa! Flört

[helenal]
0

vilka vackra killar du får hem!!!

miranda1
0

åååh vad fina dom är!!! Glad

Lena
0

Ja det är väldigt speciellt med tre kattbröder som alla är så lika. det blir en tågresa upp till Norrland när vi flyttat. (början av juli).

//Lena

Simson
0

Vad roligt med tre bröder!! Vad vackra de är! Fast jag måste säga att jag föll direkt för vackra Johan…så speciell med vit katt med tigrerad svans å röda öron! Puss på nosen på norrlänningarna!! Hoppas ni skall trivas tillsammans allahopa!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[helenal]
0

Johan va ett ovanligt kattamn:) hoppas bröderna kommer trvias ihop:)

Lena
0

#9 Ja Johan är jättefin som är så vit. Men Björn är ju så jättesöt. Det är som ett ha hittat en riktig skatt.

//Lena

Simson
0

#11 ÄR inte röda katter med vitt de allra finaste??? Jag tror jag tycker det nu!

Lena
0

#12 Innan vi adopterade Tristan hade vi inte haft några röda katter, men nu är vi helförtjusta i den färgen. Är även galen i helvita katter. Men naturligtvis älskar vi dem alla fyra.

//Lena

Alexej
0

Undrar hur katter tänker, om de känner igen varannan?Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

#14 Det brukar inte vara så om katter från samma kull varit ifrån varandra en längre tid. Men någon form av gemensamt beteende kan säkert göra så att de förstår varandra bättre kanske. Ska bli spännande att se sedan.

//Lena

vanessa
0

Sötnosar på väg till paradiset, Tänker inte alls hinta om den vita hankatten vi har på vår hemsida: www.djurhjalpen.nu :-). Vars husse har dött. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Simson
0

Vackra Malte ser ut som en riktig panter…fastän vit! Vacker håller jag med om!!!

[helenal]
0

är han döv?

Lena
0

#16 Malte är ju vacker som en dag! Måste dock vara sträng mot mig själv just nu. Vi ska ju hinna med att vara bra matte och husse också med allt vad det innebär.

//Lena

gubben
0

Vilka härliga katter och vad festligt att de har samma färger alla tre men helt olika teckningar men nästan samma ansikte. Grattis till er för den blivande flocken!

Lena
0

#20 Ja det hela blir väldigt speciellt. Kul att ha en hel kull nästan som vuxna. Grabbarna har även en fjärde bror som kommer att stanna i Piteå.

//Lena

Sidentass
0

Vad spännande det ska bli sen att höra hur Tristan reagerar när det är dags för släktträff sedan;-) Blir säkert hur bra som helst när det är dags;-)

Sidentass

Cammo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh Lena, så underbart att ni tar hem Björn och Johan! När du kommer upp till norr, så måste du bara komma hit till oss och hälsa på! Vi får ordna ett meeting! Jag kommer nog att vara hemma största delen av sommaren.

Vi har ännu  inte varit till Ella och hälsat på, det har varit full rulle som vanligt och så lite förkylningar och sådant.

Kram

CAMMO

Bild: Min extrakisse Halvarsson(Stina)

Simson
0

#23 Å vad Halvarsson är SNYGG!! Är det sista syskonet?

storAnnette
0

Härligt att två katter till från Hittekatten får nya hem…nu är det "bara" 32 kvar som måste få nya hem innan årets slut.

Sidentass
0

#24…Ja visst är  hon..så blir man så avis på er som är så flinka med kameran o får till sådana proffsiga bilder..

Sidentass

Cammo
0

#24…nej Halvarsson är en stödkisse från Norrbotten, men inte från Hittekatten i Piteå. Det sista syskonet heter Ola tror jag och han ska vara kvar i Piteå vad jag vet.

Cammo

Lena
0

#23 Vi behöver nog be om husrum hos någon av er däruppe i Norr :) Naturligtvis måste vi ses!

Vad snygg halvarsson är! Ja Ola ska bo kvar i Piteå.

//Lena

Hawknestgrove
0

Så fina! OCh sån söt pussmun Björn har!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Engla
0

Puttar upp så att alla får se dessa snyggingar! Kyss

Lena
0

#30 Jag ska hämta hem dem i mitten på november. De är ju så lika varandra de tre bröderna. :) Sedan får du komma hit Engla!

//Lena

Alexej
0

Skulle det inte vara 3 bröder till?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Två ska komma, om jag förstått rätt, men kanske en tredje om inte hem ordnas. Men kan ha missuppfattat det hela. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

#32 & 33 Från början var det de två röda bröderna på bilden. Straxt innan Ella gick bort så tragiskt ringde hon mig och undrade om vi även kunde ta den tredje brodern Ola som var hennes favoritkatt. Det var som hon kände på sig vad som skulle ske. Vi har lovat att även Ola kan komma. Nu tycker Ellas dotter att det känns lite svårt att skiljas från Ola eftersom det var moderns katt. Men om det behövs är han naturligtvis fortfarande välkommen från vår sida.

De röda bröderna Björn och Johan är ganska skygga, vilket jag skrivit om i en annan tråd. Men jag har fått många goda råd av er och Katarina ska även rådfråga veterinären om eventuellt lugnande medel under resan.

//Lena

Hawknestgrove
0

Åh, så söta de är….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....